برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

محدودیت تردد شبانه در البرز همچنان ادامه دارد

منبع
فارس
بروزرسانی
محدودیت تردد شبانه در البرز همچنان ادامه دارد

فارس/ رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان البرز با اشاره به اينکه توصيه مي‌شود در شرايط فعلي شيوع کرونا مردم از سفر رفتن خودداري کنند، گفت: محدوديت‌هاي منع تردد از ساعت 9 شب تا 3 بامداد همچنان ادامه دارد و متخلفين در اين مصوبه مشمول جريمه خواهند شد.

غلامعلي شرق، رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان البرز با اشاره به اينکه زنگ خطر موج چهارم کرونا به گوش مي‌رسد، اظهار کرد: روزهاي پاياني سال را پيش رو داريم و به رسم سنت ديرينه، هر ساله مردم اين روزها در حال تدارک براي ايام عيد نوروز هستند اما انتظار مي‌رود مردم با رعايت شرايط شيوع ويروس اقدام کنند و از ترددهاي زياد بپرهيزند.
وي افزود: محدوديت تردد شبانه خودروها در شهرهاي استان از ساعت 9 شب تا 3 صبح همچنان ادامه دارد و هم استاني‌هاي گرامي به هيچ وجه در اين ساعات در سطح شهرها تردد نکرده و برنامه‌ريزي و تدارک سفر را نيز نداشته باشند.
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان البرز
اظهار کرد: پليس موظف به کنترل ترددها است و در صورت مواجهه با تخلف و تمرد از اين محدوديت‌ها، اغلب پيامک‌هايي براي خودروهاي متخلف ارسال مي‌شود و برخي از شهروندان تصور مي‌کنند، صدور و ثبت جريمه‌ها در سوابق خلافي منظور شده است و بلافاصله به واحد اجرائيات پليس راهور مراجعه مي‌کنند.
شرق با اشاره به اينکه برابر قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي مصوب 1389، فرصت پرداخت جريمه‌ها حداکثر 60 روز از تاريخ صدور آن‌ها است و قابليت پيگيري و طرح در کميسيون مربوطه را دارند از رانندگان خواست تا پس از گذشت دو هفته، از دريافت پيامک‌ها، ازطريق سامانه پليس راهور 120 و دفاتر پليس +10 اقدام به رصد آن کنند و چنانچه خلافي به ناحق براي آن‌ها صادرشده باشد، نسبت به تعيين تکليف جريمه مربوطه اقدام کنند.
وي گفت: از مردم قدرشناس استان مي‌خواهيم که با توجه به شرايط فعلي و بنا به توصيه و تاکيد ستاد ملي کرونا، از ترددهاي غيرضروري به ويژه به واحد اجرائيات پليس راهنمايي و رانندگي پرهيز کنند.

آخرين خبر البرز در اينستاگرام :
https://instagram.com/alborztoday