برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

انتقال بیش از ۱۰۰ بیمار کرونایی از طریق اتوبوس‌آمبولانس در اهواز

منبع
ايرنا
بروزرسانی
انتقال بیش از ۱۰۰ بیمار کرونایی از طریق اتوبوس‌آمبولانس در اهواز

ايرنا/ رئيس مرکز اورژانس ۱۱۵ اهواز گفت: از ابتداي اسفندماه امسال تاکنون بيش از يکصد بيمار کرونايي از طريق اتوبوس آمبولانس به بيمارستان‌هاي ديگر منتقل شدند.

منصور پور حسين زاده، رئيس مرکز اورژانس ۱۱۵ اهواز در اين باره اظهار داشت: به طور ميانگين روزانه ۱۴ بيمار در ۲ نوبت به بيمارستان‌هاي اهواز منتقل مي‌شوند.
وي افزود: آمار مراجعه به بيمارستان‌ها و مبتلايان رو به افزايش است به گونه اي که امروز ۲۰ بيمار از بيمارستان رازي به بيمارستان امام(ره) منتقل شدند.
رئيس مرکز اورژانس اهواز گفت: از ابتداي اسفندماه تاکنون حدود ۲۰۰ بيمار از طريق اتوبوس و آمبولانس به بيمارستان‌ها منتقل شوند که از اين تعداد، بيش از ۱۰۰ بيمار با اتوبوس جابه جا شدند.
وي به استقرار ۲ اتوبوس آمبولانس در سطح شهر اهواز براي نمونه گيري اشاره کرد و افزود: روزانه از اين طريق حدود ۲۰ تا ۳۰ مورد مثبت مشاهده مي‌شود که آمار بالايي است.
پور حسين زاده گفت: امروز ۳۷ بيمار بين بيمارستاني و مشکوک به کروند داشتيم که از اين تعداد ۱۷ بيمار را از خانه به بيمارستان منتقل کرديم؛ اغلب بيماران از بيمارستان رازي به بيمارستان‌هاي سينا، گلستان، اميرالمومنين و امام(ره) منتقل مي‌شوند.

  
  

آخرين خبر خوزستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan_today