برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

مسؤولان از خروج گوشت مرغ خراسان شمالی جلوگیری کنند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
مسؤولان از خروج گوشت مرغ خراسان شمالی جلوگیری کنند

ايرنا/ رئيس اتحاديه صنف لبنيات قصابان و مرغ فروشان بجنورد گفت: اکنون مشکل تامين گوشت مرغ در استان وجود ندارد اما انتظار مي رود مسوولان از خروج مرغ زنده و يا گوشت مرغ از اين خطه جلوگيري کنند.

حسين قاسم زاده، رئيس اتحاديه صنف لبنيات قصابان و مرغ فروشان بجنورد اظهار داشت: تفاوت قيمت گوشت مرغ در خارج استان سبب شده تا بعضا شاهد خروج اين محصول از استان باشيم.
وي افزود: هر چند اين وضعيت در تأمين گوشت مرغ استان مشکل ايجاد نکرده است اما از مسوولان انتظار مي رود نظارت‌ها را در اين زمينه بيشتر کنند.
قاسم‌زاده خاطرنشان کرد: خراسان شمالي تنها استاني است که گوشت مرغ را به قيمت تنظيم بازار عرضه مي کند، البته در ۶ روز گذشته با توجه به وضعيت بازار، قيمت اين محصول در اين استان هم به ۱۴ هزار ريال بيش از نرخ مصوب رسيده است.
رئيس اتحاديه صنف لبنيات قصابان و مرغ فروشان بجنورد تصريح کرد: قيمت مصوب گوشت مرغ در اين استان ۲۰۴ هزار ريال است اما از هفته گذشته اين محصول به ازاي هر کيلوگرم ۲۱۸ هزار ريال عرضه مي شود. 
وي گفت: تفاوت قيمت گوشت مرغ در اين استان با ساير نقاط کشور سبب شده تا برخي افراد براي رسيدن به سود بيشتر، آن را از استان خارج کنند.
قاسم‌زاده اظهار داشت: اکنون تمامي نياز استان به گوشت مرغ از توليد داخل تامين مي شود و اگر شرايط مديريت شود در شب عيد هم مشکلي در تامين اين محصول نخواهيم داشت.   

آخرين خبر خراسان شمالي در اينستاگرام :
https://instagram.com/bojnord_today