برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

کشف بیش از نیم تن انواع مواد مخدر در مرز سراوان

منبع
بروزرسانی
کشف بیش از نیم تن انواع مواد مخدر در مرز سراوان

پايگاه اطلاع رساني پليس/ فرمانده مرزباني سيستان و بلوچستان از ناکامي قاچاقچيان و کشف 737 کيلوگرم انواع موادمخدر توسط مرزداران هنگ مرزي سراوان خبر داد.

سردار محمد ملاشاهي، فرمانده مرزباني سيستان و بلوچستان ابراز کرد: در راستاي کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با هرگونه قاچاق مواد مخدر در طول نوار مرزي، مرزداران اين فرماندهي از فعاليت باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در منطقه مرزي مکسوخته شهرستان سراوان مطلع شدند و با برنامه‌ريزي دقيق عملياتي و تشديد اقدامات کنترلي، موضوع را به صورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.
وي تصريح کرد: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتي مسيرهاي احتمالي تردد قاچاقچيان و زمان برنامه‌ريزي شده براي انتقال محموله به عمق کشور مشخص شد و مرزداران دلاور هنگ مرزي سراوان در قالب چندين تيم پوششي و عملياتي با اجراي هدفمند کمين منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدايت عملياتي و پشتيباني اطلاعاتي مرزباني استان توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.
فرمانده مرزباني سيستان و بلوچستان در ادامه عنوان کرد: ماموران پس از شناسايي خودرو حامل موادمخدر، با رعايت اصول رزم شبانه جهت متوقف کردن خودرو فرمان ايست صادر که اشرار مسلح توجهي به ايست نداشته و اقدام به تيراندازي به سمت ماموران کرده و مرزداران نيز با اتخاذ موضع و تاکتيک عملياتي مناسب مقابله به مثل کرده و با توجه به برتري آتش مرزداران غيور، اشرار مسلح با استفاده از تاريکي هوا و شرايط منطقه با رها کردن خودرو از محل به سمت خاک کشور همسايه متواري شدند.
ملاشاهي بيان کرد: مرزداران در اين عمليات موفق شدند ضمن توقيف يک دستگاه خودروي حامل مواد مخدر، 737 کيلوگرم انواع موادمخدر شامل 433 کيلوگرم شيشه، 177 کيلوگرم هروئين و 127 کيلوگرم ترياک را کشف کنند.
فرمانده مرزباني سيستان و بلوچستان در پايان از همکاري ساير نهادهاي اطلاعاتي و امنيتي و حمايت‌هاي هميشگي مرزنشينان عزيز تقدير و خاطرنشان کرد: شناسايي و دستگيري متهمان پرونده و رابطين قاچاقچيان به صورت ويژه در دستور کار اين فرماندهي قرار دارد.

آخرين خبر سيستان و بلوچستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/zahedan_today