logo

بیمارستان‌های ماهشهر ظرفیت خالی ندارد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
بیمارستان‌های ماهشهر ظرفیت خالی ندارد

باشگاه خبرنگاران/ رئيس شبکه بهداشت بندر ماهشهر گفت: با توجه به تداوم وضعيت قرمز شهرستان از نظر شيوع کرونا، بيمارستان‌ها گنجايش و ظرفيت پذيرش بيمار جديد را ندارند.
محمد شنبدي، رئيس شبکه بهداشت بندر ماهشهر در اين باره اظهار کرد: مسئولان واحد‌هاي صنعتي و پروژه‌هاي فعال مستقر در کل شهرستان و اداره کل بنادر و دريانوردي تحت هيچ شرايطي مصوبات ستاد مقابله با کرونا را اجرا نمي‌کنند و علاوه بر آن به طور خودسرانه اقدام به صدور مجوز تردد براي کارکنان و کارگران ساير شهر‌ها مي‌کنند.
او تصريح کرد: تمامي شرکت‌ها بايد به کارکنان و کارگراني که ساکن شهر‌هاي اطراف هستند، ۱۴ روز مرخصي دهند تا هيچ فردي طي اين مدت به شهرستان بندر ماهشهر ورود و خروج نداشته باشد و صدور مجوز فقط از طريق پليس راهور صورت گيرد. همچنين رعايت ۵۰ درصد حضور پرسنل در واحد‌هاي مذکور طبق مصوبات ستاد مقابله با کرونا شهرستان الزامي است.
شنبدي افزود: با توجه به تداوم وضعيت قرمز شهرستان از نظر شيوع ويروس کوويد۱۹، بيمارستان‌هاي شهرستان گنجايش و ظرفيت پذيرش بيمار جديد را ندارند.
رئيس شبکه بهداشت ماهشهر ادامه داد: از عموم شهروندان تقاضامنديم که تمامي مصوبات ستاد مقابله با کرونا را اجرا کنند و به همين منظور تمام نيرو‌هاي نظارتي ما وضعيت رعايت اصول را در سطح شهرستان رصد کرده و در صورت رعايت نکردن مصوبات از طريق مراجع قضايي با فرد خاطي برخورد خواهد شد.


 
 

آخرين خبر خوزستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan_today