logo

انجام تست کرونا در پایانه‌های خوزستان اجباری شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
انجام تست کرونا در پایانه‌های خوزستان اجباری شد

ايرنا/ رئيس عمليات قرارگاه مبارزه با ويروس کرونا در خوزستان گفت: بر اساس مصوبه اين ستاد انجام تست کرونا براي تمامي مسافران در پايانه هاي استان اجباري شد.

ولي الله حياتي، رئيس عمليات قرارگاه مبارزه با ويروس کرونا در خوزستان با اعلام اين خبر اظهار داشت: براي کنترل اين بيماري در استان مراکز انجام تست در فرودگاه، راه آهن و پايانه هاي مسافر استان مستقر شده و از مسافران پيش از ورود به وسائط نقليه عمومي برون شهري تست کرونا گرفته مي شود.
وي اضافه کرد: مسافران بدون داشتن نتيجه تست کروناي منفي اجازه سوار شدن بر وسائط نقليه عمومي از قبيل هواپيما، قطار و اتوبوس بين شهري ندارند و در صورت تخلف با افراد برخورد قانوني مي شود.
وي بيان کرد: طبق مصوبات امشب ستاد، کنترل گلوگاههاي استان شديدتر مي شود و از امشب نيروهاي بيشتري در مبادي خروجي و ورودي استان خوزستان به خصوص شهرهاي قرمز و نارنجي استان مستقر و ورود و خروج خودروها کنترل شديد خواهد شد.
حياتي اضافه کرد: بر اساس اين مصوبه از امشب از خروج خودروهاي با پلاک بومي از استان جلوگيري خواهد شد و خودروهاي با پلاک غيربومي اجازه ورود به شهرهاي استان را نخواهند داشت.
وي همچنين يادآور شد: فردا در نشست ستاد مبارزه با کرونا وضعيت فعاليت بازرهاي استان نيز بررسي و نتايج جلسه ابلاغ خواهد شد. 
 
  
  

آخرين خبر خوزستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan_today