برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

اولین مورد از ابتلا به کرونای انگلیسی در گیلانغرب شناسایی شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
اولین مورد از ابتلا به کرونای انگلیسی در گیلانغرب شناسایی شد

ايرنا/ فرماندار گيلانغرب گفت: اولين مورد از ابتلاي به ويروس جهش يافته کروناي انگليسي در اين شهرستان شناسايي و تاييد شد.

کوروش محموديان، فرماندار گيلانغرب روز يکشنبه افزود: روز گذشته نتيجه آزمايش کروناي جهش يافته يک مرد در اين شهرستان مثبت اعلام شد اما آزمايش همسر اين فرد از نوع جهش يافته انگليسي نيست.
وي اظهار داشت: تاکنون از ۶۰ نفر افرادي که در ارتباط با اين خانواده بوده اند توسط چهار اکيپ آزمايش و نمونه گيري انجام شده و با توجه به نبود امکانات تشخيصي کروناي جهش يافته در استان کرمانشاه، نمونه ها براي اعلام نتيجه به تهران ارسال شده است.
نماينده عالي دولت در گيلانغرب گفت: از مردم مي خواهيم با توجه به سرعت انتشار ويروس جهش يافته انگليسي و خطرناک بودن آن، دستورالعمل هاي بهداشتي را با جديت بيشتري رعايت کنند و از حضور در دور همي‌ها و هرگونه تجمع خودداري کنند و در مکان هاي عمومي از ماسک استفاده کرده و فاصله اجتماعي را جدي بگيرند.
محموديان ادامه داد: امروز با توجه به مشاهده نخستين مورد از ابتلاي به کروناي انگليسي اولين جلسه اضطراري ستاد کرونا در گيلانغرب تشکيل مي شود.

او گفت: از مردم مي خواهيم از سفر به استان ها و مناطق آلوده کشورمان بخصوص استان هاي جنوبي خودداري کنند و پذيراي مهمان از مناطق آلوده کشورمان به کروناي انگليسي نباشند و مراقبت هاي بهداشتي را براي صيانت از سلامت خود و خانواده هايشان رعايت کنند.
وي ادامه داد: طبق اعلام ستاد کرونا درب آرامستان ها در جمعه و پنجشنبه غريبان و جمعه و پنجشنبه آخر سال بسته خواهد بود و مردم همراهي و همکاري لازم را با ستاد کرونا داشته باشند و يقين بدانند هرگونه محدوديتي در راستاي حفظ سلامت مردم اعمال مي شود.
محموديان اضافه کرد: از ابتداي همه گيري ويروس کرونا در گيلانغرب تاکنون يک هزار و ۲۲۵ تن به بيماري کوويد۱۹ مبتلا شده اند که از  اين تعداد ۶۵ نفر جان باخته اند و هم اکنون سه بيمار در بيمارستان الزهرا (س) بستري و تحت مراقبت قرار دارند.
گيلانغرب در غرب کرمانشاه بيش از ۷۲هزار تن جمعيت دارد.  

آخرين خبر کرمانشاه در اينستاگرام :
https://www.instagram.com/kermanshah.today