نماد آخرین خبر

نگذاریم کرمانشاه دوباره قرمز شود

منبع
ايسنا
بروزرسانی
نگذاریم کرمانشاه دوباره قرمز شود

ايسنا/ فرماندار کرمانشاه از مردم خواست با رعايت فاصله گذاري فيزيکي و شيوه نامه‌هاي بهداشتي نگذارند وضعيت کرونايي کرمانشاه قرمز شود.

فضل الله رنجبر، فرماندار کرمانشاه با بيان اينکه عادي انگاري جامعه در خصوص کرونا شرايط را به سمت سخت تر شدن مي‌برد، اظهار کرد: وضعيت کرونايي کرمانشاه شديدا شکننده بوده و احتمال قرمز شدن وضعيت شهرستان خيلي زياد است، لذا از مردم در خواست مي شود رعايت فاصله گذاري فيزيکي و پروتکل هاي بهداشتي را جدي بگيرند.
وي  با اشاره به کم شدن ميزان استفاده از ماسک و رعايت پروتکل هاي بهداشتي در شهرستان کرمانشاه، گفت: از مردم تقاضا داريم پروتکل هاي بهداشتي را جدي بگيرند تا خداي نکرده گرفتار موج جديد کرونا که شديدا خطرناک هم شده، نشويم.
فرماندار کرمانشاه تاکيد کرد: رعايت پروتکل هاي بهداشتي با توجه به شيوع موج انگليسي کرونا و سرايت بالا و کشندگي بيشتر آن ضرورت دارد.
رنجبر با بيان اينکه هر نوع تجمع و دورهمي احتمال شيوع کرونا را تشديد مي کند، گفت: از خانواده‌ها و افرادي که در نوروز مسافرت داشته‌اند و يا پذيراي مهمان بوده‌اند، تقاضا مي‌شود از حضور در دورهمي‌ها و تجمعات صرف نظر کنند، چون احتمال ناقل بودن آنها زياد است.

فرماندار کرمانشاه با احساس خطر در مورد احتمال تغيير وضعيت و قرمز شدن وضعيت کرونايي شهرستان، گفت:در صورتي که شرايط کرونايي شهرستان قرمز شود، ناچار به بازگرداندن محدوديت ها براي حفظ سلامت مردم خواهيم شد، لذا از اقشار مختلف مردم انتظار داريم استفاده از ماسک را براي کمک به قطع زنجيره انتقال بيماري جدي بگيرند.
طبق آخرين اعلام صورت گرفته، کرمانشاه هم اکنون در وضعيت نارنجي کرونايي قرار دارد.

آخرين خبر کرمانشاه در اينستاگرام :
https://www.instagram.com/kermanshah.today