نماد آخرین خبر

قرنطینه روستای سراب‌غضنفر دلفان

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
قرنطینه روستای سراب‌غضنفر دلفان

باشگاه خبرنگاران/ رئيس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلفان گفت: بدليل ابتلاي شمار زيادي از اهالي روستاي "سراب‌غضنفر" به ويروس کرونا اين روستا قرنطينه شد.

يوسف‌رضا جهانيان، رييس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلفان بيان کرد: با توجه به افزايش مبتلايان به ويروس کرونا، روستاي سراب غضنفر قرنطينه و تست عمومي اهالي آن آغاز شده است.
او اظهار کرد: ابتداي اپيدمي ويروس کرونا در کشور که با برگزاري مراسم عزاداري و حضوري افرادي از خارج استان تا روز گذشته ۴۸ نفر مبتلاي قطعي در اين روستا شناسايي شدند.
جهانيان ادامه داد: مداخلات لازم جهت مراقبت‌هاي خانگي مبتلايان، گندزدايي معابر روستا و توزيع بسته‌هاي بهداشتي انجام شده است و طبق برنامه ريزي صورت گرفته بسته‌هاي بهداشتي و مواد غذايي مورد نياز مردم با همکاري سپاه و بسيج توزيع خواهد.
او بيان کرد: هم اکنون کادر بهداشت و تيم‌هاي پزشکي در حال غربالگري روستا هستند و با هماهنگي‌هاي صورت گرفته، "سراب غضنفر " به عنوان يکي از کانون‌هاي اين ويروس از امروز قرنطينه است.

رئيس شبکه بهداشت و درمان دلفان ادامه داد: باتوجه به وضعيت پيش آمده ضرورت دارد مدارس و مساجد اين منطقه بسته شوند.
جهانيان افزود: از مردم شهرستان تقاضا مي‌شود مراسم عزا و عروسي را لغو و از هر گونه تجمع خودداري نمايند.
او ادامه داد: رعايت شيوه نامه‌هاي بهداشتي، فاصله گذاري و استفاده از ماسک همچنان موثرترين راه‌هاي جلوگيري از شيوع ويروس کرونا هستند که اميدواريم مردم با درک شرايط موجود اين موارد را رعايت نمايند.
روستاي سراب غضنفر از توابع بخش مرکزي، در ۲۰ کيلومتري شرق نورآباد مرکز شهرستان دلفان واقع شده است.

آخرين خبر لرستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/lorestan_todayy