نماد آخرین خبر

توزیع روزانه ۶۰ تا ۸۰ تن مرغ در همدان

منبع
ايسنا
بروزرسانی
توزیع روزانه ۶۰ تا ۸۰ تن مرغ در همدان

ايسنا/ رئيس اتحاديه مرغ و ماهي همدان با بيان اينکه روزي ۶۰ تا ۸۰ تن مرغ در واحدهاي صنفي همدان توزيع مي‌شود، گفت: در حال حاضر صفي براي خريد مرغ نداريم.

جواد عاشوري، رئيس اتحاديه مرغ و ماهي همدان با اشاره به اينکه هم اکنون به اندازه کافي سهميه مرغ به واحدهاي صنفي داده مي‌شود، اظهار کرد: توزيع مرغ در تمامي واحدهاي صنفي شهرک‌ها، حاشيه شهر و رينگ اول صورت گرفته است.
وي با تأکيد بر اينکه قطعه بندي مرغ ممنوع شده است، تصريح کرد: مرغ به ‌صورت قطعه‌بندي و با قيمت بالاتري عرضه مي‌شد اما فروش مرغ به صورت قطعه بندي ممنوع است.
عاشوري با اشاره به افزايش قيمت مرغ، ادامه داد: قيمت مصوب مرغ در کشتارگاه ۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان، ۲۳ هزار و ۹۰۰ تومان براي عمده فروشي و ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان نيز براي مصرف کننده است.
رئيس اتحاديه مرغ  و ماهي همدان با تأکيد بر اينکه تمامي برندهاي مرغ با قيمت مصوب عرضه مي‌شود، خاطرنشان کرد: همه مرغ‌فروشان هر نوع برندي از مرغ که عرضه مي‌کنند، بايد به نرخ مصوب باشد.
وي در پايان با بيان اينکه در حال حاضر عرضه تخم مرغ خوب شده و هيچ کمبودي نداريم، تصريح کرد: قيمت هر شانه تخم مرغ از ۳۰ هزار تا ۳۳ هزار تومان است.

 
  
  

آخرين خبر همدان در اينستاگرام :
https://www.instagram.com/hamedan_today