برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

وزیر گردشگری به اردبیل سفر می‌کند

منبع
بروزرسانی
وزیر گردشگری به اردبیل سفر می‌کند

سبلان ما/ در سفر وزير ميراث‌فرهنگي به استان اردبيل در روزهاي 31 ارديبهشت و يکم خرداد پروژه هاي گردشگري مورد بازديد و افتتاح قرار مي گيرد.

اکبر بهنام جو، استاندار اردبيل پس از ديدار با وزير گردشگري اظهار کرد: در اين جلسه طرح هاي پيشران سرمايه‌گذاري گردشگري اردبيل مورد بررسي و ارزيابي قرار گرفت.
وي افزود: در راستاي تحقق منويات مقام معظم رهبري و شعار سال در اين جلسه مقرر شد تا در راستاي پشتيباني و مانع زدايي از طرحهاي پيشران سرمايه‌گذاري گردشگري استان اقدامات اساسي انجام شده و اين مهم جزو اولويت‌هاي سال 1400 قرار گيرد.
استاندار اردبيل ادامه داد: پروژه‌هاي مجتمع گردشگري و پيست اسکي اندبيل خلخال، پل معلق و مجتمع گردشگري ورگه سران و منطقه نمونه گردشگري ازناو از جمله طرحهاي مورد بررسي در اين جلسه بود.
در اين جلسه به درخواست کرديم تا تسهيلات مصوب در بودجه سال 1400 براي نوسازي واحدهاي اقامتي استان توسط وزير ميراث‌فرهنگي اتخاذ شود.
با توجه به آماده افتتاح بودن برخي طرحها و فراهم بودن زمينه براي آغاز عمليات عمراني برخي پروژه هاي ديگر مقرر شد با سفر وزير ميراث‌فرهنگي به استان در روزهاي 31 ارديبهشت و يکم خرداد افتتاح و بازديد از طرحها انجام شود.


آخرين خبر اردبيل در اينستاگرام :
https://instagram.com/ardabil__today