برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ورود کارگران فصلی و زنگ خطر کرونا در طارم

منبع
ايسنا
بروزرسانی
ورود کارگران فصلی و زنگ خطر کرونا در طارم

ايسنا/ سرپرست شبکه بهداشت و درمان طارم گفت: با توجه به شروع فصل کار در اين شهرستان در حال حاضر بايد مهم‌ترين مسئله ما مديريت کارگران فصلي باشد.

ارشد بهرامي، سرپرست شبکه بهداشت و درمان طارم در اين زمينه اظهار کرد: با توجه به شروع پيک چهارم کرونا و افزايش آمار تعداد مبتلايان بعد از اتمام تعطيلات نوروزي به علت سفرهاي نوروزي از مردم درخواست مي‌شود، علاوه بر رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي، پرهيز از دورهمي‌ها به ويژه با افرادي که مسافرت رفته‌اند و برگزاري هرگونه تجمع را نيز مورد توجه قرار دهند.
وي با اشاره به آغاز فصل کار و تلاش در طارم، يادآور شد: با توجه به شروع فصل کار در اين شهرستان در حال حاضر مهم‌ترين مسئله ما مديريت کارگران فصلي بايد باشد که با همکاري و تعامل دستگاه‌هاي متولي اين امر با انجام برنامه‌ها و تدابير لازم امکان‌پذير خواهد بود.
بهرامي با يادآوري اينکه از ابتداي شروع بيماري کرونا تعداد ۱۱ هزار و ۵۹۴ نمونه مشکوک شناسايي شد که تعداد ۲۴۳۰ مورد مثبت بوده است، ادامه داد: در حال حاضر ۱۱ شهروند طارمي به علت ابتلا به کرونا در بيمارستان بستري هستند.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان طارم، با يادآوري اينکه ۲۵۱ نفر نيز در طارم در ايزوله خانگي به سر مي‌برند، يادآور شد: آمار فوتي‌هاي اين شهرستان نيز تا به امروز ۵۱ مورد بوده است.
در ادامه اين جلسه، فرماندار طارم نيز اظهار کرد: با توجه به وضعيت تشديد بيماري، همه تدابير لازم توسط اعضاي ستاد جلسه براي پيشگيري و کنترل بيماري بايد اتخاذ شود.
ستار صفري با يادآوري اينکه حسب تصميم‌هاي اتخاذ شده، همه مسيرها و مکان‌هاي گردشگري شهرستان طارم مسدود و تعطيل خواهد شد، بيان کرد: اعمال محدوديت و ممنوعيت تردد از ساعت ۱۰ شب تا ۴ صبح در اين شهرستان نيز با جديت اجرا مي‌شود.
مديريت آرامستان‌هاي طارم از ديگر مواردي بود که در دستور کار جلسه قرار گرفت که بنا به تاکيد فرماندار طارم هر گونه تجمع در آرامستان ممنوع بوده و هرگونه تبليغ آگهي ترحيم در کانال‌ها و فضاهاي مجازي نيز ممنوع است.


آخرين خبر زنجان در اينستاگرام :
https://instagram.com/zanjan_today