برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

۴.۹ میلیارد تومان جریمه رانندگی در آران‌وبیدگل صادر شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
۴.۹ میلیارد تومان جریمه رانندگی در آران‌وبیدگل صادر شد

ايرنا/ فرماندار آران و بيدگل گفت: نزديک به چهار ميليارد و ۹۰۰ ميليون تومان جريمه در قالب ۳۷ هزار و ۹۱۵ برگه در سال ۱۳۹۹ از سوي پليس راهنمايي و رانندگي در اين شهرستان صادر شده است.

اسماعيل بايبوردي، فرماندار آران و بيدگل اظهار کرد: در سال ۹۸، ۳۷ هزار و ۲۲۳ برگه جريمه براي خودورهاي متخلف با مبلغي افزون بر چهار ميليارد و ۷۰۰ ميليون تومان صادر شده است که حاکي از افزايش ۲۰۰ ميليون توماني جريمه‌ها در سال ۹۹ است.
وي با اشاره به اعمال محدوديت‌هاي تردد در تعطيلات نوروز از سوي دستگاه‌هاي مربوطه آران و بيدگل، ادامه داد: در تعطيلات نوروز ۱۴۰۰، نزديک به ۵۲۰ برگه جريمه براي متخلفان محدوديت‌هاي کرونايي صادر شده است، در حالي که همين تعداد برگه جريمه در نوروز ۹۹ از سوي پليس راهنمايي و رانندگي براي خودروهاي متخلف محدوديت هاي کرونايي صادر شده است.
فرماندار آران و بيدگل از افزايش کشفيات مواد مخدر در سال ۱۳۹۹ در اين شهرستان خبر داد و افزود: با همکاري دستگاه‌هاي انتظامي، امنيتي و قضايي افزون بر ۴۲ کيلوگرم مواد مخدر کشف شده و اين در حاليست که در سال ۱۳۹۸ کشفيات مواد مخدر در اين شهرستان حدود ۳۳ کيلوگرم بود.
وي افزود: تصادف‌هاي فوتي و جرحي شهرستان آران و بيدگل در سال ۱۳۹۹ نزديک به ۳۵۱ فقره بوده که به نسبت سال ۱۳۹۸ با ۳۷۷ فقره تصادف، روند کاهشي داشته است.

آخرين خبر اصفهان در اينستاگرام :
https://instagram.com/isfahan_today