برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

دستگیری سارقین مسلح تلفن همراه در زاهدان

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
دستگیری سارقین مسلح تلفن همراه در زاهدان

صدا و سيما/ باند پنج نفره سارقان مسلح تلفن همراه در زاهدان با تلاش ماموران نيروي انتظامي دستگير شدند.

احمد طاهري، فرمانده انتظامي استان از دستگيري اعضاي باند پنج نفره سارقان مسلح تلفن همراه با 20 فقره سرقت خبر داد.
وي ادامه داد: در پي وقوع چند فقره سرقت مسلحانه گوشي تلفن همراه در معابر و محلات حاشيه اي شهرستان "زاهدان" موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران انتظامي آن شهرستان قرار گرفت.
طاهري ابراز کرد: در بررسي پليس مشخص شد پنج نفر سرنشينان يک دستگاه سواري پرايد در ساعات پاياني شب اقدام به پرسه زني در معابر و محلات حاشيه‌اي شهر زاهدان کرده و با تهديد سلاح شکاري اقدام به سرقت گوشي تلفن همراه شهروندان مي کنند.
اين مقام ارشد انتظامي در سيستان و بلوچستان تصريح کرد: تلاش پليس براي شناسايي و دستگيري سارقان ادامه داشت تا اينکه يکي از واحدهاي گشت انتظامي در ساعات پاياني شب هنگام گشت زني در يکي از محلات زاهدان سارقان را که در  حال سرقت مسلحانه پول و تلفن همراه يک شهروند بودند مشاهده و آنها را در يکي اقدام ضربتي و غافلگيرانه دستگير کردند.
طاهري با اشاره به کشف يک قبضه سلاح شکاري، به همراه 12دستگاه گوشي تلفن همراه مسروقه در بازرسي از خودروي سارقان، گفت: متهمان که پس انتقال به کلانتري و روبرو شدن با مستندات پليس، در بازجويي هاي تکميلي به 20 فقره سرقت مسلحانه گوشي تلفن همراه و وجوه نقد شهروندان در سطح معابر شهرستان زاهدان اعتراف کرده اند.
فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: هر پنج متهم با تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند.
وي از شهروندان خواست با رعايت نکات امنيتي و توجه به هشدارهاي انتظامي، در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس 110 سريعا موضوع را به پليس اطلاع دهند.

آخرين خبر سيستان و بلوچستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/zahedan_today