برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ثبت بیشترین بارش زنجان در مرکز شهرستان طارم

منبع
ايرنا
بروزرسانی
ثبت بیشترین بارش زنجان در مرکز شهرستان طارم

ايرنا/ سرپرست گروه پيش‌بيني هواشناسي استان زنجان گفت: بيشترين بارش باران روز گذشته چهارشنبه ۸ ارديبهشت ماه با ۷/۷ ميليمتر از آببر مرکز شهرستان طارم از توابع اين استان، گزارش شد.

سونا صرفي، سرپرست گروه پيش‌بيني و پيش‌آگاهي جوي هواشناسي استان زنجان با بيان اينکه بارندگي بعداز ظهر روز چهارشنبه هشتم ارديبهشت ماه در اين استان اتفاق افتاد، اظهار کرد: ميزان بارش ها در خرمدره ۴/۹ ميليمتر، خدابنده ۴ ميليمتر، ابهر ۳ ميليمتر به ثبت رسيد و زنجان و ماهنشان نيز با سه دهم ميليمتر کمترين ميزان بارندگي را داشتند.
وي، اظهار کرد: امروز بعدازظهر نيز آسمان زنجان با افزايش موقت ابر و وزش باد و بارش هاي محلي و خفيف مواجه خواهد شد و از فردا جمعه ۱۰ ارديبهشت ماه نيز سامانه بارشي جديد وارد منطقه و استان خواهد شد.
صرفي با بيان اينکه روز جمعه بارش ها بيشتر به شکل پراکنده خواهد بود، افزود: روز شنبه و يکشنبه بارش ها تقويت شده و وزش باد نسبتا شديد و همچنين شديد لحظه اي را خواهيم داشت و دوشنبه نيز بارندگي ادامه يافته و پيش بيني مي شود در اين روز از هفته ميزان دما در مناطق سردسير استان نيز به صفر برسد.
کارشناس هواشناسي استان زنجان، ميزان دماي فعلي شهر زنجان را ۱۶ درجه سانتيگراد بالاي صفر اعلام کرد و با بيان اينکه اين ميزان دما در مقايسه با روز گذشته در همين ساعت ۲ درجه سانتيگراد کاهش نشان مي‌دهد، افزود: طي ۲۴ ساعت گذشته خيرآباد از توابع شهرستان سلطانيه با ۱+ درجه سانتيگراد و گيلوان در شهرستان طارم با ۲۸ درجه سانتيگراد به ترتيب کمترين و بيشترين ميزان دما در سطح اين استان را داشتند.

 
  
  

آخرين خبر زنجان در اينستاگرام :
https://instagram.com/zanjan_today