برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

شناسایی و دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی شهروندان چهارمحال‌وبختیاری

منبع
پليس فتا
بروزرسانی
شناسایی و دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی شهروندان چهارمحال‌وبختیاری

پليس فتا/ رئيس پليس فتا استان چهارمحال و بختياري از شناسايي و دستگيري عامل انتشار تصاوير خصوصي کاربران در شبکه‌هاي اجتماعي خبر داد که با الگو گيري از سبک غربي، جوانان را ترغيب به دوستي‌هاي نامتعارف اينترنتي مي‌نمود.

سرهنگ مرتضي عسگري، رئيس پليس فتا استان چهارمحال و بختياري اظهار داشت: در پي رصد و پايش هوشمندانه فضاي مجازي، صفحه‌اي در شبکه اجتماعي اينستاگرام مورد شناسايي قرار گرفت که اقدام به تهيه و پخش اطلاعات و تصاوير شخصي شهروندان در فضاي مجازي مي‌کرد.
وي بيان داشت: با توجه به مستندات موجود در اين صفحه اينستاگرامي و طي بررسي‌هاي اوليه توسط کارشناسان پليس فتا مشخص گرديد متهم با درج تصاوير و اطلاعات شخصي شهروندان قصد به فساد کشاندن  و اغفال جوانان و نوجوانان را داشته است.
اين مقام انتظامي افزود: با توجه به حساسيت موضوع و حسب دستور مقام قضايي رسيدگي به اين پرونده، شناسايي عوامل انتشاردهنده مطالب در دستور کار کارشناسان اين پليس قرار گرفت و با بررسي‌هاي تخصصي و اطلاعاتي صورت گرفته مدير صفحه مورد نظر شناسايي گرديد و به اين پليس احضار شد.
اين مقام سايبري از معرفي متهم براي رسيدگي به اتهامات و اعمال قانون به مراجع قضايي خبر داد و به کاربران فضاي مجازي هشدار داد: هرگونه هتک حيثيت، مزاحمت سايبري و غيره ازنظر قانون جرم است و هرگونه تحرکي در اين زمينه باقدرت و بدون هيچ مسامحه‌اي برخورد خواهد شد.

سرهنگ عسگري به شهروندان توصيه کرد: در صورت بروز مشکل و مواجهه با جرائم رايانه‌اي مي‌توانند با مراجعه به پليس فتا از مشاوره‌ها و راهنمايي‌هاي کارشناسان اين پليس در جهت رفع مشکلات احتمالي استفاده کنند يا با مراجعه به سايت پليس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir  درخواست خود را ثبت نمايند.

آخرين خبر چهارمحال و بختياري در اينستاگرام :
https://instagram.com/Shahrekordtoday