برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

شناسایی چند مورد مشکوک به کرونای جدید در شوط

منبع
ايسنا
بروزرسانی
شناسایی چند مورد مشکوک به کرونای جدید در شوط

ايسنا/ رئيس مرکز مديريت بيماري هاي واگير دار وزارت بهداشت از شناسايي يک نوع کروناي جديد در شوط خبر داد.

گويا، رئيس مرکز مديريت بيماري هاي واگير دار وزارت بهداشت اظهار کرد: طي روزهاي گذشته همکاران بهداشت و درمان در بررسي وضعيت شوط از جهت همه گيري کرونا ويروس و انجام اقدامات پيشگيرانه براي اين بيماري متوجه شدند که چندين مورد مشکوک به ابتلاي بيماري کرونا در يک کارخانه اين شهرستان وجود دارد.
وي افزود: بلافاصله تمام کارگران اين کارخانه مورد آزمايش قرار داده شده اند که در بين کارگران بيماران شناسايي شدند که خوشبختانه حال همه خوب است و نيازي به بستري شدن در بيمارستان نداشتند.
به گفته گويا، هفت نفر مبتلا به نوع جديد ويروس کرونا از راه دور تحت نظر هستند و در شرايط قرنطينه تمامي مراقبت‌هاي لازم تا ۱۴ روز از آنها و تمام کارگران انجام مي شود.
رئيس مرکز مديريت بيماري هاي واگير دار وزارت بهداشت همچنين با تاکيد براينکه چندين نوبت مجدداً از کارگران آزمايش انجام خواهد شد، افزود: طي ۱۴ روز چنانچه اطمينان پيدا کنيم که موردي از ابتلا به عفونت جديد در بين اينها نيست کارخانه با شرايط عادي خود بازگشايي خواهد شد.
وي با اشاره به اينکه اين موارد شناسايي شده يکي از انواع ويروس کرونا است، افزود: اين نوع ويروس شناسايي شده، ويروس جديدي است که خوشبختانه کارگراني که مبتلاي به اين عفونت تشخيص داده شده همگي حالشان مساعد است.
وي ادامه داد: همچنان مردم به رعايت شيوه نامه ها ادامه بدهند و ذهن خود را درگير عناوين و يا اسامي گوناگون ويروس هاي جهش يافته کرونا نکنند.

آخرين خبر آذربايجان غربي در اينستاگرام :
https://instagram.com/wazerbaijan_today