برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بارش باران بهاری در کرمان

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
بارش باران بهاری در کرمان

باشگاه خبرنگاران/ کارشناس مرکز پيش بيني اداره کل هواشناسي استان کرمان گفت: براي امروز افزايش ابر و بارش باران در بيشتر مناطق استان پيش بيني مي‌شود.

مريم سلاجقه، کارشناس مرکز پيش بيني اداره کل هواشناسي استان کرمان با اشاره به اين که هم اکنون آسمان استان صاف تا کمي ابري است و در ساعات بعد از ظهر به تدريج شاهد افزايش ابر خواهيم بود، اظهار کرد: براي امروز افزايش ابر، وزش باد و بارش باران در بيشتر مناطق استان پديده غالب است.
وي افزود: خطر سرمازدگي محصولات در ارتفاعات جنوب استان پيش بيني مي‌شود، در مناطق مستعد احتمال بارش تگرگ دور از انتظار نيست.
سلاجقه با اعلام اين که بارش‌ها تا پايان هفته در استان رخ خواهد داد، گفت: احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌هاي فصلي وجود دارد، مردم از رفتن به ارتفاعات و حاشيه رودخانه‌هاي فصلي خودداري کنند.
کارشناس مرکز پيش بيني اداره کل هواشناسي استان کرمان افزود: در حالي که مردم منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با ۳۶ درجه سانتيگراد، گرم‌ترين روز را در استان پشت سر گذاشته اند، لاله زار با دماي پنج درجه سانتيگراد خنک‌ترين نقطه کشور و استان به ثبت رسيده است.
وي حداقل دماي امروز شهر کرمان را ۱۳ درجه سانتيگراد اعلام کرد و گفت: امروز دماي کرمان در گرم‌ترين ساعات به ۲۵ درجه سانتيگراد مي‌رسد.

آخرين خبر کرمان در اينستاگرام :
Instagram.com/kerman_akhbar