برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

فوتی‌های کرونا در استان مرکزی تک‌رقمی شد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
فوتی‌های کرونا در استان مرکزی تک‌رقمی شد

باشگاه خبرنگاران/ طي شبانه روز گذشته ۹ فرد مبتلا به کرونا در استان مرکزي فوت کردند.

سيدمحمد جماليان، رئيس دانشگاه علوم پزشکي اراک و رئيس خدمات بهداشتي و درماني استان مرکزي گفت: پس از مدت‌ها شمار فوتي‌هاي کرونايي استان تک رقمي شد و به زير ۱۰ نفر رسيد که نويد بخش روز‌هاي نسبتا بهتري از روز‌هاي قبل است.
جماليان افزود: بر اساس آخرين نتايج آزمايشگاهي در مورد بيماري کرونا متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۹ نفر از هم استاني هايمان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که با اين حساب مجموع فوت شدگان کرونايي در استان هزار و ۹۹۲ نفر شد.
او اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۲۶ مورد جديد ابتلا شناسايي شده اند که بدين ترتيب تعداد موارد مبتلا به کرونا ويروس از زمان شيوع اين ويروس تا کنون به ۵۸ هزارو ۲ نفر رسيده است.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي اراک بيان کرد: از تعداد ۳۲۶ مورد جديد در استان مرکزي ۳۴ نفر از بيماران در بيمارستان‌هاي استان بستري شده اند که تحت مراقبت قرار دارند و خدمات تخصصي درماني را دريافت مي‌کنند.
او ادامه داد: ۲۹۲ مورد از بيماران جديد هم که شناسايي شده اند به صورت سرپايي بوده اند که تا زمان منفي شدن جواب آزمايش و درمان نهايي در منزل قرنطينه شده اند.
طبق آخرين جدول رنگ بندي کرونايي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي مورخ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ تعداد ۱۱ شهرستان استان مرکزي شامل شهرستان‌هاي اراک، ساوه، خمين، آشتيان، خنداب، شازند، تفرش، فراهان، دليجان، زرنديه و کميجان در وضعيت نارنجي قرار دارند و تنها شهرستان محلات همچنان در وضعيت قرمز قرار دارد.

 
 

آخرين خبر استان مرکزي در اينستاگرام :
https://instagram.com/markazi_today