برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

مصدومیت شدید عروس‌ و داماد شیرازی در شب عروسی بر اثر تصادف

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی

باشگاه خبرنگاران/ رئيس سازمان آتش‌نشاني شيراز از تصادف رانندگي يک دستگاه خودرو تويتا و مصدوميت شديد عروس و داماد شيرازي خبر داد.
 
محمدهادي قانع، رئيس سازمان آتش‌نشاني شيراز بيان داشت: ساعت ۲۰ امشب در پي تماس رانندگان عبوري با سامانه ۱۲۵ مبني بر برخورد شديد يک خودرو سواري تويوتا حامل عروس و داماد با گاردريل، ستاد فرماندهي آتش نشاني شيراز نيرو‌هاي عمليات ايستگاه ۸ و گروه امداد و نجات جاده‌اي را به محل حادثه در گويم اعزام کرد.
محمدهادي قانع گفت: پس از بررسي‌هاي اوليه مشخص شد يک دستگاه خودروي کمري که متاسفانه حامل عروس و داماد جوان بود به علت نامعلوم با گاردريل حاشيه خيابان برخورد کرده و بر اثر اين حادثه، زن و مرد جوان به شدت دچار مصدوميت شده و داخل خودرو گير کرده بودند.
او افزود: شدت اين حادثه به حدي بود که گاردريل از ميان خودرو عبور کرده بود.
اين مقام مسئول با اشاره به حساسيت اين حادثه و تلاش تيم امدادي براي نجات جان مصدومان بيان کرد: آتش نشانان پس از ايمن سازي کامل محل حادثه و ايجاد ترافيک مصنوعي توسط خودرو‌هاي آتش نشاني بلافاصله به دو گروه تقسيم شدند و گروه اول به وسيله تجهيزات ويژه نجات در کمترين زمان ممکن مصدومان را از خودرو خارج کرده و تحويل عوامل اورژانس دادند و گروه دوم نيز همزمان با قطع جريان برق و جلوگيري از نشت بنزين از آتش سوزي احتمالي خودرو جلوگيري کردند.

محمد هادي قانع تصريح کرد: آتش نشانان پس از ايمن سازي کامل محل حادثه و تحويل محل به عوامل انتظامي و پليس راهور، به ماموريت خود پايان دادند.
گفتني است عروس و داماد جوان که دچار اين سانحه شده بودند توسط تيم اورژانس سريعا به بيمارستان منتقل شدند.

آخرين خبر فارس در اينستاگرام :
https://instagram.com/fars.online