logo

وخامت حال ۵۸ بیمار کرونایی در استان همدان

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
وخامت حال ۵۸ بیمار کرونایی در استان همدان

صدا و سيما/ سخنگوي دانشگاه علوم پزشکي همدان، از وخامت حال ۵۸ بيمار مبتلا به کرونا در اين استان خبر داد.

محمد طاهري، سخنگوي دانشگاه علوم پزشکي همدان با تاکيد بر اينکه مردم بايد براي رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي جدي باشند، اظهار کرد: تعداد موارد بيماري کرونا در استان در بخش سرپايي و بستري به ۲۶۱ مورد جديد رسيده است‌ افزود: از ابتداي شيوع کرونا، تعداد بيماران در بخش سرپايي به ۴۰ هزار و ۸۴۰ مورد رسيد و موارد ابتلا در بخش بستري نيز به ۱۶ هزار و ۵۵۶ مورد افزايش يافته است. 
او از فوت هشت نفر در استان همدان، طي ۶ ساعت گذشته خبر داد و گفت: مجموع فوتي‌ها از ابتداي بيماري به دو هزار و ۷۶ مورد در استان رسيده است.
سخنگوي دانشگاه علوم پزشکي همدان تعداد مراجعين سرپايي به اورژانس بيمارستان‌ها با علائم تنفسي مشکوک به کرونا را طي ۲۴ ساعت گذشته ۷۳۶ مورد اعلام کرد و ادامه داد: از اين تعداد ۱۲۸ مورد در بخش عادي و ۱۱ نفر در بخش ICU بستري هستند.
طاهري در رابطه با آمار ابتلا به کرونا در شهرستان‌ها هم گفت: در شهرستان اسدآباد ۷۲۵ نفر، شهرستان بهار ۹۱۲ نفر، تويسرکان ۹۶۷ نفر، رزن ۷۱۸ نفر، درگزين ۲۶۷ نفر، فامنين ۲۹۹ نفر، کبودراهنگ ۹۷۲ نفر، ملاير ۲ هزار و ۹۷۰ نفر، نهاوند دو ‌هزار و ۱۵۹ نفر، همدان ۶ هزار و ۱۷۷ نفر و خارج از استان ۳۹۰ نفر به اين بيماري مبتلا شده‌اند.
از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، شهرستان اسدآباد در وضعيت قرمز و مابقي شهرستان‌ها در وضعيت نارنجي کرونايي قرار دارند.

آخرين خبر همدان در اينستاگرام :
https://www.instagram.com/hamedan_today