logo

شناسایی ۱۰۷ بیمار مبتلا به کرونا دراستان چهارمحال‌وبختیاری

منبع
خبرآنلاين
بروزرسانی
شناسایی ۱۰۷ بیمار مبتلا به کرونا دراستان چهارمحال‌وبختیاری

خبرآنلاين/ طي ۲۴ ساعت گذشته نتيجه تست ۷۲ نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپايي و ۳۵ نفر از بستري شدگان مشکوک به کوويد_۱۹ در مراکز بيمارستاني استان، مثبت قطعي اعلام شد.

دکتر مجيد شيراني، رئيس دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد گفت: طي ۲۴ ساعت گذشته ۳۲۶ بيمار با علايم باليني مشکوک به بيماري کرونا به مراکز بهداشتي و درماني سرپايي و بيمارستاني استان مراجعه داشته اند که از اين تعداد ۵۵ بيمار با علايم مشکوک به اين بيماري در مراکز درماني بستري شده‌اند.
دکتر مجيد شيراني افزود :طي ۲۴ ساعت گذشته نتيجه تست ۷۲ نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپايي و ۳۵ نفر از بستري شدگان مشکوک به کوويد_۱۹ در مراکز بيمارستاني استان، مثبت قطعي اعلام شد.
به گفته وي: هم اکنون ۳۳۴ بيمار مثبت قطعي و مشکوک به بيماري کرونا در مراکز درماني استان تحت مراقبت و درمان هستند که از اين تعداد ۲۸۶ نفر مثبت قطعي و مابقي در انتظار پاسخ نتايج آزمايشات براي رد يا تاييد بيماريشان هستند.
وي با اظهار تاسف گفت: طي ۲۴ ساعت گذشته ۳ مورد جديد فوتي ناشي از ابتلا به بيماري کوويد_۱۹ در استان گزارش شد و مجموع فوتي هاي ناشي از ابتلا به اين بيماري در چهارمحال و بختياري  ۱۰۳۲ نفر است.
گفتني است، هم اکنون ۵۲ بيمار با شرايط بحراني و حال عمومي نسبتاً بد در بخش هاي مراقبت ويژه مراکز درماني استان تحت مراقبت و درمان هستند.

آخرين خبر چهارمحال و بختياري در اينستاگرام :
https://instagram.com/Shahrekordtoday

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره