نماد آخرین خبر

۱۳۰۰ پرونده گرانفروشی در استان فارس تشکیل شد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
۱۳۰۰ پرونده گرانفروشی در استان فارس تشکیل شد

باشگاه خبرنگاران/ مدير کل تعزيرات حکومتي استان فارس گفت: از ابتداي امسال به بيش از ۱۳۰۰ فقره پرونده گرانفروشي در شعب تعزيرات حکومتي استان فارس رسيدگي شده است.
 
غلامرضا سالاري، مدير کل تعزيرات حکومتي استان فارس اظهار داشت: از ابتداي سال تا کنون به بيش از ۱۳۰۰ فقره پرونده گرانفروشي در شعب تعزيرات حکومتي استان فارس رسيدگي شده است.
غلامرضا سالاري با بيان اينکه در رسيدگي و اجراي حکم پرونده‌هاي گرانفروشان هيچگونه اغماضي نخواهد شد افزود: بيش از ۷۳ ميليارد ريال جريمه نقدي براي گرانفروشان طي اين مدت اعمال شده و علاوه بر اين احکامي همچون نصب پارچه و تعطيلي نيز براي واحد‌هايي که تخلفات متعدد داشتند صادر و اجرا شده است.
او، گرانفروشي را در شرايط فعلي مصداق بارز ظلم به مردم عنوان کرد و گفت: در شرايط فعلي و به منظور حمايت از مصرف کنندگان و بويژه اقشار ضعيف، گشت‌هاي مشترک تعزيرات حکومتي با هدف پيشگيري از وقوع تخلفات فعال شده که با همکاري دستگاه‌هاي نظارتي از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق‌هاي اصناف، در دو نوبت صبح و بعد از ظهر اقدام به بازرسي از واحد‌هاي صنفي در سطح استان مي‌کنند.
مدير کل تعزيرات حکومتي استان فارس از شهروندان تقاضا کرد تا چنانچه شکايت از گرانفروشي واحد‌هاي صنفي دارند مراتب را به شماره ۱۲۴ سازمان صمت گزارش داده تا نسبت به بررسي موضوع و برخورد تعزيراتي با واحد متخلف اقدام شود.


آخرين خبر فارس در اينستاگرام :
https://instagram.com/fars.online