نماد آخرین خبر

حدود ۲۰ هزار دوز واکسن کرونا به دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تحویل شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
حدود ۲۰ هزار دوز واکسن کرونا به دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تحویل شد

ايرنا/ رئيس دانشگاه علوم پزشکي شاهرود گفت: تاکنون ۱۹ هزار و ۵۰۰ دوز واکسن کرونا تحويل اين دانشگاه شد که از اين تعداد تا ظهر امروز(يکشنبه) ۱۳ هزار و ۴۰۰ دوز در شاهرود و ميامي به گروه هاي هدف تزريق شد.

رضا چمن، رئيس دانشگاه علوم پزشکي شاهرود با بيان اينکه از روز گذشته واکسيناسيون افراد بالاي ۷۰ سال در زير مجموعه دانشگاه علوم پزشکي شاهرود آغاز شد، اظهار کرد: طي اين بازه زماني تعداد هفت هزار تن از جمعيت بالاي ۷۰ سال شهرستان هاي شاهرود و ميامي واکسن دريافت کردند.
وي با اشاره به اينکه انجام واکسيناسيون در حوزه تحت پوشش با برنامه ريزي مناسب در حال اجرا است، تصريح کرد: با توجه به توزيع مناسب واکسن در سراسر کشور، اين دانشگاه شرايط واکسيناسيون را در تمامي مراکز تجميعي، بهداشت و درمان مناطق شهري و روستايي فراهم کرده است.
چمن، جمعيت افراد بالاي ۷۰ سال در شرق استان سمنان را ۱۶ تا ۱۷ هزار تن برآورد کرد و اظهار داشت: اطلاعات ۱۵ هزار تن از افراد بالاي ۷۰ سال در سامانه سيب ثبت شده و براي اين افراد پرونده الکترونيک سلامت تشکيل شده است.
به گفته رئيس دانشگاه علوم پزشکي شاهرود، تاکنون ۱۵ درصد از افراد بالاي ۷۰ سال ساکن در شهرهاي بزرگ از جمله شاهرود اطلاعات خود را در سامانه سيب ثبت نکرده اند.
وي با بيان اينکه در شبانه روز گذشته ۲۸ مورد جديد از مبتلايان به ويروس کرونا در شرق استان سمنان شناسايي شدند، ابراز کرد: در حال حاضر تعداد ۸۰ تن در بخش هاي مختص به بيماران کرونايي در بيمارستان امام حسين(ع) شاهرود بستري، تحت مراقبت و معالجه هستند.

آخرين خبر سمنان در اينستاگرام :
https://instagram.com/semnan_today