برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

برخورد با وسایل نقلیه پلاک مخدوش در خراسان جنوبی با جدیت پیگیری می‌شود

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
برخورد با وسایل نقلیه پلاک مخدوش در خراسان جنوبی با جدیت پیگیری می‌شود

باشگاه خبرنگاران/ رئيس پليس راه خراسان جنوبي گفت: تشديد برخورد با تخلفات پلاک مخدوش در دستور کار پليس راه خراسان جنوبي قرار گرفته است و رانندگاني که اقدام به مخدوش کردن پلاک خود مي‌کنند از چشم دوربين‌هاي پليس دور نخواهند ماند.
 
سرهنگ رضايي، رئيس پليس راه خراسان جنوبي بيان داشت: طرح تشديد و اجراي گسترده برخورد با تخلفات پلاک در خراسان جنوبي در دستور کار جدي پليس راه استان قرار گرفته است و رانندگاني که در اعداد و ارقام پلاک خودروي خود تغيير ايجاد کرده و اقدام به پوشش پلاک کنند، متوقف شده و اعمال قانون خواهند شد.
او افزود: رسالت پليس برقراري نظم و امنيت ترافيکي و پيشگيري از وقوع تخلفات و تصادفات رانندگي است و يکي از مهمترين ابزار‌هاي مورد استفاده پليس براي رسيدن به اين هدف، اعمال قانون رانندگان متخلف است.
سرهنگ رضايي تصريح کرد: هدف ما از اعمال قانون صرفاً صدور قبض جريمه نيست بلکه تخصيص نمره منفي، ضبط گواهينامه، توقيف خودرو در پارکينگ و ساير امتيازات منفي که بر اساس اجازه قانون در اختيار پليس قرار گرفته اند همگي از مصاديق اعمال قانون محسوب مي‌شوند.
رئيس پليس راه خراسان جنوبي ادامه داد: در تمامي روش‌ها، پليس از پلاک نصب شده بر روي وسيله نقليه براي اعمال قانون استفاده مي‌کند که گاهي افرادي به منظور فرار از چنگال قانون و دور ماندن از ديد پليس و دوربين‌هاي کنترل ترافيک، اقدام به مخدوش کردن عمدي پلاک وسيله نقليه خود مي‌کنند.

او بيان کرد: اين رفتار علاوه بر اينکه بر اساس قانون مجازات اسلامي جرم محسوب مي‌شود از ديدگاه مقررات ترافيکي نيز تخلف بوده و با رانندگان متخلف بر اساس قانون برخورد خواهد شد.

آخرين خبر خراسان جنوبي در اينستاگرام :
https://instagram.com/skhorasan_today