برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

قشقایی به انتخاب داور تهرانی معترض است

منبع
ايسنا
بروزرسانی
قشقایی به انتخاب داور تهرانی معترض است

ايسنا/ مدير باشگاه قشقايي نسبت به تغيير ناگهاني داور ديدار حساس اين تيم با بادران تهران واکنش نشان داده و اين تصميم را شبهه برانگيز خواند.

تيم هاي فوتبال قشقايي شيراز و بادران تهران، شامگاه يکشنبه ۱۳ تيرماه ديداري را در ورزشگاه پارس برگزار مي کنند که امتيازاتش براي هر يک از آنها کاملا حائز اهميت است و مي تواند سرنوشتشان را تغيير دهد.
اشکان نجف پور، مالک و مديرعامل باشگاه قشقايي شيراز، نسبت به تغيير داور مسابقه اين تيم و قضاوت ديدار توسط داوراني از استان تهران و البرز، اعتراض دارد.
نجف پور در اين خصوص به ايسنا گفت: ما در تمام نقاط کشور داوران بزرگ و خوبي داريم که توانايي قضاوت چنين رقابت حساسي را دارند، اما سوال ما اين است که چرا بايد يک داور تهراني براي مسابقه ما مقابل يک تيم تهراني انتخاب شود؟ اين در حاليست که سه روز پيش، اسامي داوران به طور رسمي اعلام شده بود و نام آقاي اشکان خورشيدي از استان مازندران به عنوان داور وسط اين مسابقه درج شده بود.
وي افزود: اگر اين اتفاق برعکس شده بود و داوران شيرازي براي قضاوت اين مسابقه انتخاب مي شدند، واکنش مسئولان تيم بادران چگونه بود؟ آيا زير بار چنين تصميمي مي رفتند؟ اين اتفاقات شبهه برانگيز است، آن هم براي مسابقه اي که يک تيم براي صعود تلاش مي کند و ديگري تيم براي بقا مي جنگد.
مديرعامل باشگاه قشقايي گفت: حتي انتخاب کمک داوراني از استان البرز براي قضاوت ديدار يک تيم تهراني، عُرف نيست و شائبه ايجاد مي کند، اما حالا علاوه بر اينکه داور وسط تهراني است، هر دو کمک داور و همچنين داور چهارم اين مسابقه از استان البرز انتخاب شده اند. حالا ديگر کار از کار گذشته و ما توانايي تغيير داوران را نداريم، اما اميدواريم قضاوت اين مسابقه عادلانه باشد تا خداي نکرده، بيش از اين به شک و شبهه ها دامن زده نشود.  
تيم قشقايي پيش از آغاز مسابقات هفته سي و دوم با دو امتياز اختلاف نسبت به منطقه سقوط، در رتبه پانزدهم جدول قرار دارد. بادران نيز تيم دوم جدول است و براي تثبيت جايگاه خود و صعود به ليگ برتر، نياز به پيروزي در سه مسابقه آينده خواهد داشت.


آخرين خبر فارس در اينستاگرام :
https://instagram.com/fars.online