برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

آخرین وضعیت کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

منبع
فارس
بروزرسانی
آخرین وضعیت کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

فارس/ رئيس دانشگاه علوم پزشکي ياسوج از افزايش شمار قربانيان کرونا استان به 726 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه در طي 24 ساعت گذشته يک هم‌استاني جان خود را از دست داد.

دکتر پرويز يزدان‌پناه، رئيس دانشگاه علوم پزشکي ياسوج از افزايش شمار قربانيان کرونا استان به 726 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه در طي 24 ساعت گذشته يک هم‌استاني جان خود را از دست داد.
وي افزود: هم اکنون 317 بيمار در بيمارستان‌هاي استان بستري مي‌باشند که 117 نفر از اين بيماران مبتلاي قطعي و 18 نفر در بخش مراقبت‌هاي ويژه تحت درمان هستند.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي ياسوج ادامه داد: از مجموع مبتلايان به کوويد 19 در کهگيلويه و بويراحمد 51 هزار و 862 نفر بهبود يافته گزارش شده است.
يزدان‌پناه اذعان کرد: از 231 نمونه پي سي آر دريافت شده از آزمايشگاه سلولي و مولکولي ياسوج حدود ٣٣ درصد موارد مثبت بودند که بيشترين موارد مثبت در شهرستان‌هاي بويراحمد، دنا و باشت بود. همچنين از 358 نمونه رپيد تست ٢٣ درصد موارد مثبت و عمدتا در شهرستان‌هاي باشت، بويراحمد ، گچساران و بهمئي هستند.
وي گفت: با توجه به افزايش موارد مثبت و بستري پيش‌بيني مي‌شود در  طي هفته‌هاي آينده تخت‌هاي بيمارستاني توسط بيماران کرونايي  اشغال شود و همزمان  مرگ و مير عده‌اي از هم استاني‌ها را شاهد خواهيم بود.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي ياسوج خاطرنشان کرد: همه بايد دست به دست هم دهيم و با رعايت دستورالعمل‌هاي بهداشتي، استفاده از ماسک، رعايت فاصله فيزيکي، عدم حضور در هر نوع تجمع و دورهمي و مراسمات، پرهيز از سفر و حضور در مکان‌هاي شلوغ و پرخطر در راستاي کاهش ميزان شيوع بيماري تلاش کنيم.

آخرين خبر کهگيلويه و بويراحمد در اينستاگرام :
https://instagram.com/yasuj_today