برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

درخواست امام‌جمعه شوش بر رسیدگی به مشکلات کارگران هفت‌تپه

منبع
ايلنا
بروزرسانی
درخواست امام‌جمعه شوش بر رسیدگی به مشکلات کارگران هفت‌تپه

ايلنا/ در بيستمين روز از اعتراض جمعي از کارگران نيشکر هفت تپه، امام جمعه شوش با حضور در جمع کارگران معترض خواستار رسيدگي مسوولان به مشکلات آن‌ها شد.

همزمان با بيستمين روز از اعتراض صنفي جمعي از کارگران نيشکر هفت تپه در مقابل ساختمان فرمانداري شهرستان شوش، حجت الاسلام مهدي عليزاده با حضور در جمع کارگران معترض از مسئولان خواست اهتمام ويژه‌اي براي رفع مشکلات آن‌ها داشته باشند.
وي با همراهي کارگران در حين راهپيمايي در سطح شهر و بازار شوش و در جمع آنها ادامه داد: اکنون در شرايط اقتصادي سختي به سر مي‌بريم و عقب افتادن حقوق کارگران مشکلات معيشتي براي آن‌ها ايجاد کرده است.
امام جمعه شوش با اشاره به عقب افتادن سه ماه حقوق کارگران هفت تپه اظهار اميدواري کرد با روي کار آمدن دولت جديد، مشکلات کارگران رسيدگي و حقوق معوقه آن‌ها پرداخت شود.
يکي از کارگران حاضر در تجمع گفت: تعيين تکليف وضعيت شرکت، پرداخت حقوق عقب افتاده کارگران، تمديد قرارداد برخي کارگران همانند کارگران دفع آفات و غيرنيشکري، بازگشت به کار برخي کارگران تعديلي و واکسيناسيون کارگران در برابر کرونا از خواسته‌هاي اصلي کارگران هفت تپه در اعتراضات اخير است.


آخرين خبر خوزستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan_today