برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بهره برداری از سایت پسماند شهری بیرجند تا پایان شهریور ماه

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
بهره برداری از سایت پسماند شهری بیرجند تا پایان شهریور ماه

باشگاه خبرنگاران/ رئيس شوراي شهر بيرجند گفت: تا پايان شهريور ماه امسال سايت پسماند شهري بيرجند به بهره برداري مي‌رسد.
 
تقي زاده، رئيس شوراي اسلامي شهر بيرجند بيان داشت: طرح تفکيک زباله در حال اجرا است که بعد از استقرار سايت پسماند شهري در مبدأ و مقصد شهري مي‌تواند صورت بگيرد.
او با اشاره به اين که سايت پسماند شهري در شهريور ماه به بهره برداري مي‌رسد افزود: اقدامات راه اندازي کارخانه توليد کود و کمپوست انجام شده که حدود ۱۲ ميليارد تومان براي اين طرح هزينه شده است.
تقي زاده با اشاره به اين که طرح جامع حمل و نقل ترافيک شهري در شوراي ششم اجرايي و عملياتي مي‌شود، عنوان کرد: زمان زيادي از تصويب اين طرح نمي‌گذرد و در آن  تمام خيابان‌هاي شهري و مسير‌هايي که نياز به تعريض دارد پيش بيني شده است.
رئيس شوراي شهر بيرجند با اشاره به اين که سال آينده صنوف آلاينده به خارج از سطح شهر منتقل مي‌شوند اظهار کرد: تاکنون حدود ۷۱۴ پروانه ساختماني صادر شده که تعدادي از واحد‌هاي صنفي نسبت به ساخت ساختمان در آن جا اقدام کرده اند.

او ادامه داد: با توجه به اين که ايجاد مکاني براي برگزاري مراسم‌هاي بزرگ شهري دغدغه شورا و شهرداري بوده است، راه اندازي ميدان بزرگ اجتماعات با ۱۲ هکتار برنامه ريزي شده که محلي براي برگزاري آيين‌هاي مذهبي و ملي خواهد بود.
تقي زاده بيان کرد: از سال ۹۶ تا کنون ۱۲ پارک و بوستان در مناطق مختلف شهري کلنگ زني و افتتاح شده است.

آخرين خبر خراسان جنوبي در اينستاگرام :
https://instagram.com/skhorasan_today