برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

نرخ جدید انواع نان در زنجان اعلام شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
نرخ جدید انواع نان در زنجان اعلام شد

ايرنا/ رئيس اتاق اصناف استان زنجان گفت: از امروز نرخ‌هاي انواع نان به نانوايي‌هاي استان اعلام و از فردا يکشنبه اعمال مي‌شود.

سيدمحمود موسوي، رئيس اتاق اصناف استان زنجان در اين باره اظهار کرد: امروز نرخنامه انواع نان به نانوايي ها ارسال شد.
موسوي ادامه داد: بر اساس اين نرخنامه جديد براي نانوايي هايي که با آرد نوع يک و ۲ پخت مي کنند، موظف به اجراي آن از آخرين روز مردادماه سال جاري هستند.
وي تاکيد کرد: نانوايي هايي که نان را با آرد نوع يک پخت مي کنند کيسه‌اي از آن را ۳۵ هزار تومان و نوع ۲ نيز ۴۵ هزار تومان خريداري مي کنند.
رئيس اتاق اصناف استان زنجان با بيان اينکه ميان نانوايي هاي نوع يک و ۲ تفاوت چنداني وجود ندارد، گفت: آرد آزاد هر کيسه اي بيش از ۱۵۰ هزار تومان است.
وي اظهار داشت: در زمان حاضر هر قرص نان لواش در استان هاي همجوار ۴۵۰ تومان است که اين نرخ در زنجان به لحاظ پايين بودن سطح درآمد و رعايت حق و حقوق مصرف کنندگان پايين تر از ساير استانها مصوب شد.
رئيس اتاق اصناف استان زنجان به نرخ جديد انواع نان در نانوايي هاي نوع يک اشاره کرد و گفت: هر قرص نان لواش ۳۵۰ تومان، بربري يک‌هزار و ۱۰۰ تومان و سنگک نيز يک‍‌ هزار و ۳۵۰ تومان بايد به مصرف کننده عرضه شود.
موسوي قيمت انواع نان در نانوايي هاي نوع ۲ را لواش ۴۰۰ تومان، بربري و سنگک نيز هر کدام يکهزار و ۵۰۰ تومان  اعلام کرد.
وي تاکيد کرد: اضافه کردن کنجد و سبزيجات فقط بايد به درخواست مشتري و با رعايت نوبت باشد.
رئيس اتاق اصناف استان زنجان متذکر شد: فروش نان کنجدي به صورت اجباري براي مشتريان تخلف است که در صورت مشاهده و گزارش از سوي شهروندان بدون اغماض برخورد خواهد شد.
موسوي اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوي نانوايان مورد را از طريق شماره ۳۳۳۲۸۰۳۱ بازرسي اتاق اصناف استان جهت رسيدگي گزارش دهند.

 
 

آخرين خبر زنجان در اينستاگرام :
https://instagram.com/zanjan_today