برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: ۴۰ درصد جامعه هدف استان واکسینه شدند

منبع
بروزرسانی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: ۴۰ درصد جامعه هدف استان واکسینه شدند

بازار/ رئيس دانشگاه علوم پزشکي بوشهر گفت: ۴۰ درصد جامعه هدف استان بوشهر در برابر ويروس کرونا واکسينه شدند.

سعيد کشميري، رئيس دانشگاه علوم پزشکي بوشهر اظهار کرد: با گسترش کروناي دلتا در دو ماه اخير در استان، ميزان مبتلايان و بستري و فوت در بيمارستان‌هاي استان بوشهر رشد چشمگيري داشته و اکنون بيش از ۸۵۰ بيمار کرونايي در بيمارستان‌هاي اين استان بستري هستند.
وي افزود: بيش از ۶۰ نفر در بخش مراقبت‌هاي ويژه بستري هستند و حدود ۳۵ نفر در وضعيت خطرناک بيماري قرار دارند.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي بوشهر خاطرنشان کرد: در شرايط کنوني، رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي و حفظ فاصله اجتماعي مهم‌ترين راهکار مقابله با ويروس است و البته واکسيناسيون عمومي نيز توسط دانشگاه علوم پزشکي بوشهر با شتاب خوبي در دست انجام است.
کشميري تصريح کرد: در يک هفته اخير(از ۲۲ تا ۲۹ مرداد)، بيش از ۶۰ هزار نفر از مردم استان بوشهر واکسينه شدند که ۲۰ هزار نفر دز اول را دريافت کردند و ۴۰ هزار و ۵۰۰ نفر نيز دز دوم واکسن را در مدت ياد شده دريافت کردند.
وي ابراز کرد: تاکنون بيش از ۳۶۳ هزار دوز واکسن به مردم استان بوشهر تزريق شده که ۲۸۷ هزار نفر دز اول و ۹۶ هزار نفر نيز هر دو دز را دريافت کرده‌اند.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي بوشهر ابراز کرد: در مجموع، جامعه هدف واکسيناسيون شامل ۷۷۰ هزار نفر جمعيت بالاي ۱۸ سال استان بوشهر هستند که از اين جمعيت، حدود ۴۰ درصد افراد واکسينه شده‌اند و روند واکسيناسيون با شتاب و کيفيت خوبي در حال اجراست.

آخرين خبر بوشهر در اينستاگرام :
https://instagram.com/bushehr_akhbar