برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

کشف حدود ۳۷۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس

منبع
فارس
بروزرسانی
کشف حدود ۳۷۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس

فارس/ فرمانده انتظامي استان سمنان از کشف حدود ۳۷۰ کيلوگرم ترياک در عمليات مشترک با پليس سيستان و بلوچستان خبر داد.

سردار عبدالله حسني، فرمانده انتظامي استان سمنان اظهار کرد: رصد و اشراف اطلاعاتي بر تحرکات سوداگران مرگ و قاچاقچيان حرفه‌اي مواد مخدر در سراسر کشور به‌ويژه مرزهاي شرقي را با حساسيت کامل پيگيري مي‌کنيم.
وي افزود: در همين راستا مأموران کارکشته و خبره اداره عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان سرنخ‌هايي از انتقال يک محموله از شرق به مقصد استان‌هاي مرکزي کشور را به دست آوردند.
فرمانده انتظامي استان سمنان ادامه داد: در همين راستا، هماهنگي‌هاي لازم با پليس سيستان و بلوچستان و شهرستان خاش انجام شد تا عمليات انتظامي براي کشف مواد مخدر با انسجام کامل اجرايي شود.
حسني از هدايت لحظه به لحظه مأموران عملياتي توسط پليس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان خبر داد و گفت: خودروي زانتيا حامل مواد در ورودي شهر شناسايي و دستور ايست صادر شد که راننده ضمن تمرد از دستور پليس به سمت مأموران تيراندازي کرد و از صحنه متواري شد.
وي خاطرنشان کرد: با تعقيب و گريز راننده که عرصه را بر خود تنگ ديد و چاره‌اي جز تسليم نداشت، مواد مخدر را در بيابان‌هاي اطراف برجاي گذاشت و با توجه به موقعيت جغرافيايي خاص منطقه فرار کرد.
فرمانده انتظامي استان سمنان از کشف ۳۶۹ کيلو و ۵۰۰ گرم ماده مخدر ترياک در اين عمليات مشترک خبر داد و افزود: تلاش پليس براي دستگيري قاچاقچيان همچنان ادامه دارد.

آخرين خبر سمنان در اينستاگرام :
https://instagram.com/semnan_today