برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پرداخت حقوق معوقه تمام کارکنان قراردادی شهرداری ارومیه تا هفته آینده

منبع
فارس
بروزرسانی
پرداخت حقوق معوقه تمام کارکنان قراردادی شهرداری ارومیه تا هفته آینده

فارس/ رئيس شوراي اسلامي شهر اروميه گفت: کارکنان قراردادي شهرداري اروميه طي چهار ماه اخير حقوق و مزاياي خود را دريافت نکرده‌اند که با توجه به تلاش‌هاي انجام گرفته، تا هفته آينده حقوق اين کارکنان پرداخت مي شود.

حجت‌الاسلام محمد خليل‌پور، رئيس شوراي اسلامي شهر اروميه: برخي از کارکنان قراردادي شهرداري اروميه طي چهار ماه اخير حقوق و مزاياي خود را دريافت نکرده‌اند که با توجه به تلاش‌هاي انجام گرفته، تا هفته آينده حقوق اين کارکنان پرداخت مي شود.
وي با بيان اينکه اگر شهرداري اروميه نسبت به دريافت طلب خود طي هفته جاري اقدام کند در اين هفته نسبت به واريز حقوق اين کارکنان اقدام مي‌شود، تصريح کرد: در غير اين صورت تا 15 شهريور ماه نسبت به واريز حقوق تمام کارکنان شهرداري اقدام خواهد شد.
رئيس شوراي اسلامي شهر اروميه با بيان اينکه درآمد شهرداري اروميه از محل صدور پروانه ساخت کاهش يافته است، افزود: درآمدهاي شهرداري اروميه کم شده به طوري‌که پنج ماه گذشته حدود 815 پروانه با زيربناي 479 هزار و 180 متر صادر شده است، اين در حالي است  که مدت زمان مشابه سال گذشته اين رقم يک هزار و 336 پروانه با زيربناي 93 هزار متر بود که اين امر سبب کاهش ميزان درآمدهاي شهرداري شده است.
خليل‌پور در ادامه با اشاره به بازگشت به کار کارکنان جايگاه‌هاي سوخت متعلق به شهرداري اروميه، گفت: چهاذ باب از جايگاه‌هاي سوخت فعال بوده و مابقي در دست تعمير و واگذاري است و با اتمام پروسه قانوني، شاهد بازگشت به کار کارکنان اين جايگاه‌هاي سوخت نيز خواهيم بود.
وي از افزايش حقوق رانندگان خودروهاي استيجاري شهرداري اروميه خبر داد و اظهار کرد: رانندگان خودروهاي استيجاري از بابت کمبود حقوق در مشکل بودند که موضوع مطرح و مقرر شد پس از بررسي، نسبت به افزايش حقوق اين رانندگان نيز اقدام شود.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar