برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

سارقین مسلح طلافروشی کرج دستگیر شدند

منبع
فارس
بروزرسانی
سارقین مسلح طلافروشی کرج دستگیر شدند

فارس/ دادستان عمومي و انقلاب مرکز استان البرز ضمن تاکيد بر برخورد قاطع و جدي با مجرمين سابقه‌دار، گفت: سارقين طلافروشي کرج که به صورت مسلحانه اقدام به سرقت کرده‌ بودند شناسايي و دستگير شدند.

حسن مددي، دادستان عمومي و انقلاب مرکز استان البرز در خصوص سرقت مسلحانه از يک طلافروشي در اين کلانشهر، اظهار کرد: فيلم سرقت مسلحانه از يک طلافروشي در کرج بازتاب بسياري در فضاي مجازي به همراه داشت که خوشبختانه با پيگيري‌هاي پليس متهمين و سارقين شناسايي و دستگير شدند.
وي با اشاره به اينکه تمام سعي خود را به کار خواهيم گرفت تا به مقابله با سرقت و جرايم خرد اين‌چنيني بپردازيم، ادامه داد: پرونده مشابه زورگيري در اتوبان تهران کرج به سرعت در دستور کار دستگاه قضا قرار گرفت و ظرف ده روز آينده شاهد اعلام حکم نهايي اين مجرمين خواهيم بود.
مددي بيان کرد: در همين راستا پرونده سارقين طلافروشي مسلحانه کرج نيز تکميل و به دادگاه ارسال خواهد شد، اميدواريم بتوانيم با اقدامات سريع و قاطع نظم و امنيت را براي مردم برقرار کنيم.
دادستان عمومي و انقلاب مرکز استان البرز با بيان اينکه هيچ ارفاقي براي سارقين زنداني در زندان‌هاي کرج لحاظ نخواهد شد، تصريح کرد: سعي داريم با برخورد قاطعانه با چنين جرايمي برخورد کنيم، همچنين برخورد قاطع با افراد سابقه‌دار به صورت جدي‌تري در دستور کار قرار گرفته است.
وي با اشاره به برخي فيلم‌هاي منتشر شده از سارقين خودرو در فضاي مجازي مبني بر اينکه هر خودرويي را که اقدام به کار کنيم مي‌توانيم به سرقت ببريم، اظهار کرد: در حال برنامه‌ريزي هستيم تا افرادي که متنبه نمي‌شوند به صورت قاطع تري برخورد شود، همچنين تلاش کرديم اقدامات محدود کننده اي براي اين افراد در نظر بگيريم براي مثال سارقين اين‌چنيني از مرخصي برخوردار نخواهند بود؛ البته که تمام دستگاه‌ها بايد براي پيشگيري از جرم کمک کنند و اين وظيفه تنها شامل حال دستگاه قضا نمي‌شود.
مددي در خصوص معتادان متجاهر در استان البرز، يادآور شد: يکي از دلايل افزايش سرقت‌هاي خرد در سطح استان ازدياد معتادان متجاهر است که سرقت‌هاي خرد را به دنبال دارد.
دادستان عمومي و انقلاب مرکز استان البرز افزود: در همين راستا در آينده بسيار نزديک چند کد کمپ ماده ۱۶ راه اندازي خواهد شد در اين ميات شاهد افزايش امنيت شهروندان خواهيم بود.

آخرين خبر البرز در اينستاگرام :
https://instagram.com/alborztoday