logo

۱۲ پرواز فوق‌العاده در مسیر کرمانشاه به نجف و بالعکس برقرار شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
۱۲ پرواز فوق‌العاده در مسیر کرمانشاه به نجف و بالعکس برقرار شد

ایرنا/ مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمانشاه از برقراری ۱۲ پرواز فوق‌العاده در مسیر کرمانشاه نجف و بالعکس به‌ مناسبت اربعین حسینی در فرودگاه کرمانشاه خبر داد.

«مجتبی بیاتی»، مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمانشاه عصر سه‌شنبه اظهار داشت: این پروازها از سه شنبه ۳۰ شهریور ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح آغاز شده و تا هشتم مهر توسط شرکت های هواپیمایی کیش ایر و پویا در مسیر کرمانشاه -نجف و بالعکس از طریق فرودگاه کرمانشاه انجام خواهد شد.
وی افزود: به دلیل اعلام قبلی و اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، متقاضیان حضور در مراسم اربعین حسینی باید در سامانه سماح ثبت نام کرده باشند.
وی داشتن «پی.سی.آر»منفی و یا همان تست منفی ابتلا به ویروس کرونا با اعتبار حداقل ۷۲ ساعت، کارت تزریق واکسن دو دُز و داشتن ویزای معتبر را برای دریافت بلیط ضروری دانست.
بیاتی خاطر نشان ساخت: در جلسات متعدد که با حضور مسئولین فرودگاهی و استانی برگزار شده است هماهنگی های لازم انجام شده تا بتوانیم خادمین خوبی برای زائرین اربعین حسینی باشیم.


فعالیت ۹ شرکت هواپیمایی در کرمانشاه
 مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه اکنون 9 شرکت هواپیمایی ایران ایر، آسمان، کیش ایر، آتا، زاگرس، کاسپین، قشم ایر، ایران ایرتور و شرکت پارس ایر از فرودگاه کرمانشاه فعالیت می کنند، گفت: پروازهای فرودگاه کرمانشاه به سمت مقاصد تهران، مشهد مقدس، شیراز، عسلویه، کیش، قشم، بندرعباس و شیراز و بالعکس انجام می شود.
بیاتی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۱۰ پرواز در هفته به مقصد، مشهد، تهران، بندرعباس و کیش از فرودگاه بین المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه انجام می شود، گفت: هواپیما ها در این فرودگاه با کمترین تاخیر پرواز می کنند.
فرودگاه کرمانشاه به عنوان فرودگاه هاب و بیس فرودگاه های غرب کشور ۱۰۰ پرواز هفتگی دارد.
این فرودگاه علاوه بر جابه جایی مسافران کرمانشاهی، نقش به سزایی در جا به جایی مسافران استان های غربی کشور دارد.
پنجم مهر مصادف با اربعین حسینی(ع) است.

آخرین خبر کرمانشاه در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/kermanshah.today