logo

حل مشکل قطع روزانه ۱۰ ساعت آب تفرش تا ۲ هفته دیگر

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
حل مشکل قطع روزانه ۱۰ ساعت آب تفرش تا ۲ هفته دیگر

باشگاه خبرنگاران/ استاندار مرکزی گفت: طرح اضطراری آبرسانی به شهر تفرش تا دو هفته دیگر به بهره برداری می‌رسد.

با توجه به اینکه که مردم تفرش بیش از ۳ ماه است از قطع روزانه ۱۰ ساعت آب شرب رنج می‌برند، استاندار مرکزی در سفر به این شهرستان و در بازدید از مسیر خط لوله طرح اضطراری آبرسانی هفتیان به تفرش از حل مشکل آب شرب این شهر تا دو هفته دیگر خبر داد.
سیدعلی آقازاده، استاندار مرکزی در این رابطه اظهار کرد: تا دو هفته دیگر طرح آبرسانی به شهر تفرش به بهره برداری می‌رسد و امیدواریم مهرماه امسال شاهد آبرسانی ۳۰ لیتر برثانیه باشیم.
او با اشاره به طرح تکمیلی آبرسانی به شهر تفرش اضافه کرد: البته بقیه کار‌های عمرانی این طرح تا اوایل سال ۱۴۰۱ به بهره برداری می‌رسد.
استاندار مرکزی درباره طرح آبرسانی هفتیان به تفرش و طرح‌های بزرگ عمرانی این استان با اشاره به اینکه در دو ماه گذشته به صورت جهادی کار انجام شده است از اختصاص اعتبار ۳ میلیارد تومانی استانداری به این طرح خبر داد.
طرح آبرسانی به از چشمه هفتیان به شهر تفرش دارای ۶۵ کیلومتری خط لوله است که در روستا‌های جفتان، قزلجه و سرچشمه دارای مخزن و ایستگاه آبرسانی است.
مردم شهرستان تفرش بیش ۳ ماه است که از قطعی ۱۰ ساعته آب در روز رنج می‌برد که با اجرای طرح اضطراری آب هفتیان ۳۰ لیتر برثانیه به شهر تفرش آبرسانی خواهد شد و با اجرای اصل این میزان به طرح ۱۰۰ لیتر بر ثانیه خواهد رسید.
استاندار مرکزی با هیئت همراه و مسئولان شهرستان تفرش از ایستگاه‌های آبرسانی طرح هفتیان-تفرش در روستای جفتان، قزلجه و سرچشمه بازدید کرد.
استاندار مرکزی همچنین با خانواده شهید علی دارستانی دیدار و از صبر و استقامت ایشان قدردانی کرد.


آخرین خبر استان مرکزی در اینستاگرام :
https://instagram.com/markazi_today