برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: کارمندان واکسن‌گریز هفته‌ای یک‌بار تست کرونا بدهند

منبع
ايسنا
بروزرسانی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: کارمندان واکسن‌گریز هفته‌ای یک‌بار تست کرونا بدهند

ایسنا/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر گفت: در ادارات مختلف کارمندانی که تا کنون واکسن تزریق نکرده‌اند موظف هستند هفته‌ای یک مرتبه تست کرونا انجام دهند.

سعید کشمیری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر اظهار کرد: در استان بوشهر به علت فصل گرما و بسته بودن درب و پنجره شاهد موج سهمگین پنجم در تابستان بودیم که خداراشکر اکنون فروکش کرده است.
وی افزود: در استان بوشهر تقریبا اورژانس‌ها خلوت و مراجعات کمتر شده و بخش‌های بستری بیماران کرونایی در بیمارستان‌های استان یا فاقد بیمار بوده یا تعداد بسیار کمی در آن‌ها وجود دارد.
دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر تصریح کرد: شرایط به نسبت آرام و کم خطر در دو شهرستان کنگان و جم را شاهد هستیم و هشت شهرستان استان در وضعیت زرد بوده که  با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به‌زودی تعدادی دیگری از شهرستان ها به رنگ آبی و کم خطر خواهند شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر در مورد بازشدن تالارها در استان، خاطرنشان کرد: طبق بخشنامه‌های دریافت شده از وزارت بهداشت، در شهرستان‌های زرد و آبی امکان استفاه از تالارها در محیط باز، با تعداد محدود مهمانان و رعایت ضوابط امکان پذیر است.
کشمیری در مورد بازگشایی مدارس بیان کرد: پنج گروه از دانش آموزان می‌توانند به مدرسه روند که اکنون برای عشایر و روستایی‌ها در استان بوشهر در تعداد کم و محیط باز انجام شده است، همچنین از نیمه دوم آبان ماه اکثر مدارس باز خواهند شد.
وی در مورد بازگشایی دانشگاه‌ها، گفت: در آبان ماه احتمال بازگشایی دانشگاه‌ها وجود دارد، ولی اکنون مشکل اصلی باز شدن خوابگاه‌ها است که نیاز به قوانین سخت تری دارد.

آخرین خبر بوشهر در اینستاگرام :
https://instagram.com/bushehr_akhbar