برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پرونده صدور حکم شهرداری زنجان در حال بررسی است

منبع
ايسنا
بروزرسانی
پرونده صدور حکم شهرداری زنجان در حال بررسی است

ایسنا/ شهردار منتخب شورای شهر زنجان گفت: استعلامات از استان به وزارت کشور ارسال شده و باید منتظر نظر نهایی وزارتخانه برای صدور حکم شهرداری باشیم.

عباس راشاد، شهردار منتخب شورای شهر زنجان اظهار کرد: از زمان رای اعتماد اعضای شورای شهر به بنده ۲۷ روز سپری شده و مراحل طبق شرایط عادی در حال بررسی است و باید منتظر نظر وزارت کشور باشیم و امیدواریم مشکلی در این مسیر وجود نداشته باشد.
وی تصریح کرد: البته مواردی در فضای مجازی علیه شهردار منتخب مطرح شده ولی براساس آخرین استعلام سوءپیشینه بنده، هیچ‌گونه پرونده در جریان در محاکم قضایی و امنیتی نداشته و شرایط کاملا عادی است؛ هرچند شاید عده‌ای علاقه‌ای به این وضعیت نداشته باشند.
عضو پیشین شورای شهر زنجان، در ادامه در خصوص معرفی خود به‌عنوان کاندیدای یکی از معاونت‌های استانداری زنجان، گفت: موضوعی در این رابطه مطرح نشده است. البته تصمیم‌گیری‌ها به‌صورت جمعی انجام می‌شود و ما تابع نظر جمع هستیم؛ هرچند با جدیت پیگیر اتمام مراحل صدور حکم برای شهرداری هستیم و امیدواریم هرچه سریع‌تر این پروسه به اتمام برسد.
راشاد ادامه داد: تمامی مسائل مربوط به امور شهر زنجان در حال انجام بوده و خللی در آن به‌وجود نیامده است ولی امیدواریم مراحل اداری نیز هرچه سریع‌تر به اتمام رسیده و حکم شهرداری ابلاغ شود.
 
  
  

آخرین خبر زنجان در اینستاگرام :
https://instagram.com/zanjan_today