logo

یک چهارم خودروهای شوتی کشور در استان بوشهر توقیف شده است

منبع
تسنيم
بروزرسانی
یک چهارم خودروهای شوتی کشور در استان بوشهر توقیف شده است

تسنیم/ فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: چهار هزار و 500 دستگاه خودرو شوتی حامل کالاهای قاچاق در محورهای مواصلاتی استان بوشهر در 6 ماهه امسال توقیف شده که یک چهارم ماشین‌های شوتی کشور است.

سردار حیدر سوسنی، فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به برقرار امنیت پایدار در استان، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های استان بوشهر در حوزه سرقت بود که الحمدلله تاکنون 95 درصد سرقت‌ها و 113 درصد جرایم خشن کشف شده که بخشی از آن مربوط به سنوات گذشته است.
وی از ثبت نشدن جرایم گروگانگیری، سرقت از طلافروشی و بانک‌ها در 6 ماه نخست امسال خبر داد و بیان کرد: بر اساس شاخص‌های امنیتی خوشبختانه استان بوشهر وضعیت خوبی دارد و در حوزه جرایم شرارت‌ها و نزاع‌های دسته‌جمعی از 32 استان کشور، بوشهر استان آخر و در حوزه جرایم سرقت‌ها، استان بوشهر بیست و هشتم است.
فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به کشفیات مواد مخدر، تصریح کرد: امسال تاکنون پنج تن مواد مخدر استان بوشهر کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 40 درصدی دارد.
سوسنی از کشف 250 میلیارد تومان کالای قاچاق خبر داد و افزود: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل 37 درصد افزایش نشان می‌دهد.
وی با اشاره به کشف کالاهای قاچاق از خودروهای شوتی در استان، خاطرنشان کرد: چهار هزار و 500 دستگاه خودرو شوتی حامل کالاهای قاچاق در محورهای مواصلاتی استان بوشهر در 6 ماهه امسال توقیف شده که یک چهارم ماشین‌های شوتی کشور است.

آخرین خبر بوشهر در اینستاگرام :
https://instagram.com/bushehr_akhbar