برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تجاوز به حریم شبکه‌ها و دستکاری تجهیزات برق دغدغه جدی در بردسکن

منبع
ايسنا
بروزرسانی
تجاوز به حریم شبکه‌ها و دستکاری تجهیزات برق دغدغه جدی در بردسکن

ایسنا/ رئیس اداره برق شهرستان بردسکن گفت: تجاوز به حریم شبکه‌های برق، دست کاری در تاسیسات و تجهیزات برق و صعود و فرود از تاسیسات و تجهیزات که بسیار شایع شده جزء دغدغه‌ها جدی در شهرستان است.

جواد رجبی اول، رئیس اداره برق شهرستان بردسکن شاخص‌های برق در سطح شهرستان را در حد بسیار مطلوب دانست و بیان داشت: اکنون در دورترین نقاط شهرستان خدمات‌رسانی صورت می‎گیرد.
وی بیان کرد: به رغم اینکه محمدزورآب دورترین روستای بردسکن است اما خدمات‌رسانی انجام شده همچنین به روستاهای بخش انابد نیز با کیفیت‌ترین حالت خدمات ارائه می‌شود.
رئیس اداره برق شهرستان بردسکن عنوان کرد: برابر استعلامی که گرفته شده تنها چهار روستای بدون برق در شهرستان بردسکن وجود داشته که تا کنون به دوغ آباد و چشمه سفید برق‌رسانی انجام شده و در روستای عشایری ریزآب و محمد جعفر نصب تیر انجام شده و طی ۱۵ روز آینده برق‌رسانی می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه طی چند روز آینده دیگر هیچ روستای بدون برقی در بردسکن نخواهیم داشت، مطرح کرد: خوشبختانه مشکلی در حوزه برق‌رسانی در شهرستان بردسکن نیست.
رجبی اول اظهار کرد: حتی به عشایری که امکان احداث شبکه برایشان نبوده و از سویی جابجایی زیادی داشتند حدود ۱۳۷ سامانه خورشیدی تحویل داده می‌شود و تعدادی نیز تا کنون تحویل شده‌ و این موجب شده در جذب سامانه‌های خورشیدی قابل حمل نیز در استان سرآمد باشیم.
وی تصریح کرد: با این اقدام به زودی تمامی روستاها و محدوده‌های عشایری شهرستان برق‌دار می‌‍شوند و دیگر هیچ مشکلی نخواهد بود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar