برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

۲۶۲ کیلوگرم مواد مخدر در نهبندان کشف شد

منبع
مهر
بروزرسانی
۲۶۲ کیلوگرم مواد مخدر در نهبندان کشف شد

مهر/ فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۲۶۲ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک در شهرستان نهبندان خبر داد و گفت: در این رابطه یک خودرو توقیف و ۳ متهم دستگیر شده اند.

سردار ناصر فرشید، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ظهر پنج شنبه اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان اخباری مبنی بر اینکه سوداگران مرگ قصد دارند یک محموله مواد مخدر را از طریق محورهای مواصلاتی این شهرستان به شهرهای مرکزی کشور منتقل کنند دریافت کردند که پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی بیان داشت: مأموران انتظامی نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک اتوبوس مسافربری که از سمت زاهدان به مشهد در حال حرکت بود مشکوک شدند و با علائم هشدار دهنده به راننده آن دستور ایست دادند.
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: مأموران خودرو را متوقف و پس از هماهنگی با مقام قضائی، در بازرسی از اتوبوس مسافربری، ۲۶۲ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف کردند.
سردار فرشید عنوان کرد: مأموران در این رابطه خودرو را توقیف و ۳ متهم دستگیر کردند که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی
شدند.
وی تصریح کرد: پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت و آرامش عمومی برای هموطنان عزیز در تمامی ساعات شبانه روز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

آخرین خبر خراسان جنوبی در اینستاگرام :
https://instagram.com/skhorasan_today