برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

وزیر ورزش و جوانان وارد ساوه شد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
وزیر ورزش و جوانان وارد ساوه شد

باشگاه خبرنگاران/ وزیر ورزش و جوانان به منظور سفر ۲ روزه به استان مرکزی وارد ساوه شد.

سیدحمید سجادی هزاوه، وزیر ورزش و جوانان به منظور سفر ۲ روزه به استان مرکزی وارد استان مرکزی شد؛ و مورد استقبال مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.
سجادی هزاوه قرار است امروز در ساوه بعد از گلباران و عطرافشانی گلزار شهدای شهر ساوه از زمین چمن شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مجموعه فجر ساوه دیدن کند.
طبق برنامه اعلامی وزیر ورزش و جوانان بعد از ساوه به مخلات می‌رود و در این شهرستان تالار مسابقات ورزشی هزار نفره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را افتتاح کرد.
او سپس به خمین خواهد رفت و بعد از افتتاح مجموعه ورزشی بخش خصوصی در این شهرستا به سمت شهرستان اراک حرکت خواهد کرد تا ضمن نشست با سمن‌ها فردا در برنامه‌های ویژه هفته اراک که از ۲۸ مهرماه آغاز شده شرکت کند.
نشست صمیمی با هیئت‌های ورزشی سمن‌های حوزه جوانان تشکل‌های مردمی حوزه ورزش و جوانان در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری مرکزی پایان برنامه‌های امروز وزیر ورزش وجوانان است.
حضور در همایش پیاده روی خانوادگی شهر اراک و یادبود شهدای ورزشکار استان مرکزی در منطقه گردو، دیدار از پیست تارتان مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک، حضور در نماز جمعه و دیدار با امام جمعه شهر اراک، حضور در همایش و جشنواره ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی در هزاوه از برنامه‌های فردای سجادی هزاوه است.
وزیر ورزش همچنین قرار است فردا عصر به شهرستان تفرش برود و از اماکن ورزشی این شهرستان دیدند کند.


 

آخرین خبر استان مرکزی در اینستاگرام :
https://instagram.com/markazi_today