برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

۴۰ مبتلای جدید به کرونا در ایلام بستری شدند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
۴۰ مبتلای جدید به کرونا در ایلام بستری شدند

ایرنا/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ۴۰ مبتلای جدید به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان های این استان بستری و یک نفر دیگر هم فوت کرد.

دکتر محمد کریمیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام روز چهارشنبه اظهار داشت: در حال حاضر با احتساب این تعداد مبتلای جدید، ۱۵۴ نفر در بیمارستان های استان ایلام بستری هستند.
وی افزود: در بیمارستان شهرستان های ایلام ۱۶، ایوان و چرداول هر کدام هشت، دره شهر پنج، آبدانان ۲، مهران و ملکشاهی هرکدام یک نفر بیمار را در شبانه روز گذشته پذیرش کرده اند و شهرستان های بدره، دهلران، سیروان، هلیلان و چوار نیز فاقد بیمار بستری کرونا بوده اند.
کریمیان یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته یک نفر دیگر قربانی ویروس کرونا شد و از زمان شیوع این ویروس تاکنون یک هزار و ۱۲۴ نفر به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.
وی ادامه داد: همچنین در این مدت(شبانه روز گذشته) تست ۱۳۹ نفر نیز مثبت اعلام شد که با این احتساب از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان ایلام تست ۶۳ هزار و ۴۱۴ نفر مثبت بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در خصوص آخرین رنگ بندی استان ایلام هم توضیح داد: ایلام، چرداول، بدره، دره شهر و آبدانان به رنگ نارنجی و شهرستان های سیروان، هلیلان، ایوان، چوار، ملکشاهی، مهران و دهلران زرد هستند.
مسوولان ستاد مقابله با کرونا نسبت به شیوع پیک ششم کرونا در استان ایلام هشدار داده اند.

آخرین خبر ایلام در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/akharinkhabar_ilam/