برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

۵ ماه از زمان پرداخت حقوق کارکنان شهرداری گراب گذشت

منبع
تسنيم
بروزرسانی
۵ ماه از زمان پرداخت حقوق کارکنان شهرداری گراب گذشت

تسنیم/ شهرداری گراب بخش لوداب به عنوان کوچکترین شهر کهگیلویه و بویراحمد این روزها حال و روز خوشی ندارد و کارکنان آن ۵ ماه حقوق دریافت نکرده‌اند.

عادل الیاسی، شهردار گراب لوداب گفت: اعتبارت عمرانی شهرداری گراب امسال 540 میلیون بوده که تاکنون 100 میلیون تخصیص داده‌اند در حالی ماهیانه 120 میلیون تومان هزینه جاری داریم.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون 5 ماه حقوق و مطالبات 20 نیروی شهرداری پرداخت نشده است، خاطرنشان کرد: سال گذشته برای گرفتن آمبولانس از طریق سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور پیگیری کردیم ولی بی نتیجه بود.
الیاسی خواستار توجه ویژه مسئولان استانی و سازمان شهرداری‌ها به شهرداری گراب شد و ادامه داد: بدون سرمایه امکان سرمایه گذاری برای ایجاد درآمد پایدار وجود ندارد.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: برای رفع مشکلات و معضلات شهری در شهرهای مختلف استان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم و در آخرین پیگیری‌ها بحث تحویل قیر رایگان به شهرداری‌های کوچک از طریق وزارت راه و شهرسازی را در دستور کار داریم که امیدواریم منتج به نتیجه شود.
مهدی روشنفکر خاطرنشان کرد: شهرداری گراب لوداب از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل محرومیت مفرط منطقه و محدودیت ساخت و سازها  و نبود فرصت‌های درآمد زا برای شهرداری امکان ارائه خدمات حداقلی به شهروندان و پرداخت به موقع حقوق پرسنل خود را نیز ندارد.
وی با بیان اینکه حسب بررسی‌های صورت گرفته، اجساد متوفیان شهر و بخش لوداب به وسیله وانت بارها جابجا می‌شوند، ادامه داد:  در روز گذشته جابجایی جسد یکی از متوفیان با وانت حمل زباله شهرداری موجب جنجال و هیاهوی بسیار در رسانه‌های محلی و فضای مجازی شده است.
روشنفکر با اشاره به مکاتبات انجام شده از طریق معاون اول رئیس جمهور، وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، تصریح کرد: با توجه به محرومیت بیش از حد بیان منطقه و نبود امکانات و زمینه‌های خلق درآمد برای شهرداری، ضروری است نسبت به تامین ماشین آلات سبک و سنگین به منظور تسهیل در خدمات رسانی به مردم و نیز کسب درآمدهای حداقلی برای شهرداری گراب اقدام شود.

آخرین خبر کهگیلویه و بویراحمد در اینستاگرام :
https://instagram.com/yasuj_today