برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

سامانه بارشی استان مرکزی را فرا می‌گیرد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
سامانه بارشی استان مرکزی را فرا می‌گیرد

ایرنا/ مسئول پیش بینی هواشناسی استان مرکزی گفت: سامانه ناپایدار بارشی نقاط مختلف این استان را فرا می‌گیرد.

رضا مرادی، مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی اظهار کرد: بررسی‌ها حاکی از ورود یک سامانه ناپایدار بارشی از نواحی غربی به کشور است که این سامانه استان مرکزی را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد و در ساعاتی از عصر فردا جمعه تا روز شنبه در برخی از ساعات موجب بارش یا رگبار باران و در برخی از نقاط افزایش موقتی سرعت وزش باد می‌شود.
وی بیان کرد: بر اساس نقشه‌های فعلی، بیشتر بارش‌ها در مناطق مرکز، جنوب غرب و نوار غربی استان مرکزی پیش‌بینی شده اما در همه نقاط هم احتمال بارش وجود دارد. 
مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی ادامه داد: هرچند بارش‌ها به‌ طور کلی از شدت زیادی برخوردار نیست اما به دلیل اینکه این سامانه موجب اولین بارش‌های پاییز امسال است، موجب لغزندگی سطح معابر و جاده‌ها می‌شود.
مرادی اظهار کرد: دمای هوا از امروز پنجشنبه روند افزایشی دارد و به‌ ویژه دمای شبانه تا اوایل هفته آینده بین ۵ تا ۷ درجه افزایش پیدا می‌کند.
وی همچنین گفت: ساوه با بیشینه دمای ۲۰ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و شازند با هشت دهم درجه سانتیگراد بالای صفر سردترین شهر استان مرکزی در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.
 
  
  

آخرین خبر استان مرکزی در اینستاگرام :
https://instagram.com/markazi_today