برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

انتقاد نماینده بوشهر از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی

منبع
خبرگزاري خليج فارس
بروزرسانی
انتقاد نماینده بوشهر از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی

خبرگزاری خلیج فارس/ نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ارتباط بیشتری داشته باشند و مشکلات بهداشت و درمان استان را برای پیگیری به ما منتقل کنند.

عبدالکریم جمیری، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از مرکز آموزشی و درمانی قلب بوشهر گفت: ما قدردان زحمات مجموعه کادر بهداشت و درمان در ایام کرونا هستیم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بهترین شرایط کاری را برای آنان فراهم کنیم.
وی تصریح کرد: مرکز قلب بوشهر به علت تک تخصصی بودن در کل استان و جلب اعتماد بیشتر بیماران جهت جراحی قلب و نجات جان تعداد زیادی از هم استانی‌ها و بعضاً از استان‌های مجاور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی اظهار داشت: هم در دوره‌های قبل و هم در دوره فعلی ارتباط بسیار خوبی با وزارت بهداشت و درمان و دکتر جان بابایی معاون درمان وزارتخانه داشته‌ایم و کمک‌های بسیار خوبی برای بیمارستان‌های گناوه، دیلم و بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر جذب کرده‌ایم.
جمیری افزود: انتظار ما این است که مدیران دانشگاه علوم پزشکی ارتباط بیشتری داشته باشند و مشکلات بهداشت و درمان استان را برای پیگیری به ما منتقل کنند، از ما بخواهند با وزیر جلسه بگذاریم و مشکلات را مطرح کنیم، ولی متأسفانه در این زمینه تعطیل هستیم، این طور نمی‌شود که همیشه ما برویم و بگوییم چه مشکلی دارید، باید مشکلات را دسته بندی کنند و از ما بخواهند که پیگیری کنیم.
او همچنین افزود: ما از خدا می‌خواهیم که خدمتی کنیم و در این زحماتی که کادر درمان متحمل می‌شوند، سهمی داشته باشیم.
اصغر بحرانی، رئیس مرکز آموزشی درمانی قلب بوشهر نیز از حمایت‌ها و پیگیری‌های نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در رفع مشکلات حوزه درمان تقدیر و تشکر کرد.

آخرین خبر بوشهر در اینستاگرام :
https://instagram.com/bushehr_akhbar