برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست در اشنویه افتتاح شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست در اشنویه افتتاح شد

ایرنا/ مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست با حضور مسئولان در شهرستان اشنویه افتتاح شد که در این مرکز تجهیزات و امکانات نگهداری برای ۳۰ نفر از کودکان فراهم شده است.

فخرالدین پنهانی، رئیس اداره بهزیستی اشنویه گفت: موسسه خیریه "امید زندگی" از خرداد سال ۱۳۹۹ شروع به اخذ مجوزهای لازم و طی روال اداری کرد و در بهمن همان سال موسسه به شماره ثبتی ۵۲ به ثبت رسید و مجوز فعالیت و پذیرش کودکان را اخذ کرد.
وی افزود: این موسسه غیرانتفاعی و به صورت هیات امنایی و تحت نظارت بهزیستی اشنویه فعالیت می‌کند و در حال حاضر، 8 کودک در رده سنی ۶ تا ۱۲ سال تحت حمایت موسسه و در مرکز نگهداری و تحت حمایت هستند.
وی ادامه داد: موسسه خیریه امید زندگی اشنویه نیازمند حمایت همه‌جانبه مردم نیکوکار بوده بنابراین خیّران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به این مرکز اهدا کنند.
وی بیان کرد: در حال حاضر ۲۲ مرکز نگهداری کودکان در کل استان وجود دارد و ۴۵۰ کودک بی سرپرست و بدسرپرست در این مراکز نگهداری می‌شود.
رئیس اداره بهزیستی اشنویه گفت: این مرکز تنها مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست در اشنویه است و بیش از ۲ میلیارد ریال از سوی خیران جهت تجهیز و تکمیل آن هزینه شده است.
وی افزود: 3 مربی، یک مسئول فنی و آشپز در این مرکز خدمات را به کودکان ۱۲ تا ۱۸ سال ارائه می‌دهند و در حال دریافت مجوز برای رده‌های سنی دیگر نیز هستیم.
1680 خانوار با جمعیتی بالغ بر 3000 نفر در این شهرستان زیر پوشش چتر حمایتی اداره بهزیستی هستند.

آخرین خبر آذربایجان غربی در اینستاگرام :
https://instagram.com/wazerbaijan_today