برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

باشگاه پوریای پهلوان قهرمان مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان قم شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
باشگاه پوریای پهلوان قهرمان مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان قم شد

ایرنا/ رئیس هیات کشتی قم گفت: باشگاه پوریای پهلوان با کسب ۵ عنوان نخست مقام اول رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان استان قم را از آن خود کرد.

هادی علیایی، رئیس هیات کشتی قم اظهار کرد: مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان گرامیداشت هفته بسیج با حضور ۱۲۰ کشتی گیر از ۹ باشگاه در ۷ دوره و با برگزرای ۱۷۰ کشتی برگزار شد و با معرفی نفرات و تیم های برتر به اتمام رسید.
وی ادامه داد: در وزن ۵۷ کیلوگرم این رقابت‌ها هادی رضایی از باشگاه پوریای پهلوان با شکست رقیبان مقام نخست را از آن خود کرد.
علیایی اضافه کرد: در اوزان ۶۱ و ۶۵ و ۸۶ کیلوگرم نیز حافظ رضایی، رضا سعادت و علی ربیعی از پوریای پهلوان با غلبه بر حریفان مقام نخست این دو وزن را کسب کردند.
رئیس هیات کشتی قم افزود: در وزن ۷۰ کیلوگرم این رقابت‌ها طه احمدی از باشگاه شهید سامانلو قهرمان شد و در وزن ۷۴ کیلوگرم امیرحسین همایی از پوریای پهلوان حائز رتبه اول شد.
وی اظهار کرد: اسلام شکوهی راد در وزن ۷۹  و سیدعلی سهیلی در ۱۲۵ کیلوگرم از تیم سطانی نژاد عناوین برتر را به دست آوردند.
علیایی ابراز کرد: در اوزان ۹۲ و ۹۷ کیلوگرم نیز به ترتیب یوسف سبزی و رضا سنایی از تیم جهان پهلوان تختی با شکست حریفان بر سکوی قهرمانی تکیه زدند.
رئیس هیات کشتی قم گفت: در پایان این رقابت‌ها که شامگاه شنبه ششم آذرماه جاری به پایان رسید تیم پوریای پهلوان عنوان نخست تیمی را کسب کرد و تیم‌های سلطانی نژاد و جهان پهلوان تختی دوم و سوم شدند.

آخرین خبر قم در اینستاگرام :
https://instagram.com/qomtoday