برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

گشت‌های شبانه روزی راهداران در محور‌های مازندران

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
گشت‌های شبانه روزی راهداران در محور‌های مازندران

باشگاه خبرنگاران/ راهداران مازندران در محور‌های مواصلاتی استان شبانه روزی مستقر هستند.

اسماعیل فولادی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران اظهار کرد: عوامل گشت‌های شبانه روزی راهداری با هدف ارائه خدمات به موقع به کاربران جاده‌ای و ارتقاء ایمنی عبور و مرور در محور‌های ارتباطی استان در محور‌های مواصلاتی مازندران مستقر هستند.
او گفت: گشت‌های راهداری علاوه بر بررسی وضعیت ایمنی جاده‌ها، بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی و نظارت بر امور فنی و ایمنی قیمت بلیط و رعایت شیوه نامه‌های کرونا در ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر را نیز در دستور کار خود دارند.
فولادی گفت: استفاده از ظرفیت گشت‌های راهداری در حوزه حمل و نقل مورد تاکید وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است و این گشت‌ها در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی و حمل و نقل عمومی مسافر، مراتب را گزارش می‌دهند.
او گفت: ۳۳ اکیپ راهداری در قالب ۲۵۰ ماشین و ۳۵۰ راهدار و ۲۲ راهدارخانه در محور‌های مواصلاتی استان تجهیز شده و آماده سرویس دهی به مسافران و در راه ماندگان می‌باشند.
فولادی گفت: همکاری و هماهنگی بین ادارات کل استان‌های همجوار در ایجاد گشت‌های جاده‌ای (ماشین سبک)، استفاده مناسب و بهره داری بهتر از سامانه‌های هوشمند جاده‌ای و بانک‌های اطلاعاتی تردد جاده ای، برگزاری جلسات هماهنگی و تصمیم گیری‌های مشترک فی مابین، منجر به نتایج خوب و موثرتری خواهد شد.

آخرین خبر مازندران در اینستاگرام :
https://instagram.com/mazandaran_today