برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

سامانه بارشی شمال استان همدان را فرا می‌گیرد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
سامانه بارشی شمال استان همدان را فرا می‌گیرد

ایرنا/ کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: یک سامانه بارشی از امشب وارد استان می شود و با بارش باران و ریزش برف در نقاط کوهستانی شمال استان همدان فعالیت می‌کند.

محمدحسن باقری شکیب، کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان اظهار کرد: بر اساس بررسی نقشه‌های ماهواره‌ای، آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت نیمه ابری تا تمام ابری، همراه با وزش باد، بارش باران و ریزش برف پیش‌بینی می‌شود.
وی ادامه داد: این سامانه موجب افزایش سرعت وزش باد می شود و در ساعت های بعد از ظهر روز پنجشنبه شاهد تندباد در برخی از نقاط استان هستیم.
باقری شکیب گفت: برای امروز و فردا دمای هوای بیشتر نقاط استان به صورت میانگین، بین یک تا سه درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد و دوباره از شنبه کاهش می‌یابد.
وی با اشاره به اینکه بیشتر بارش‌های این سامانه در شمال استان است، افزود: فعالیت این سامانه در مناطقی از کبودراهنگ بیشتر است و پیش بینی می شود در نقاط شمالی حدود ۱۰ میلی متر بارش داشته باشد.
کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته همدان با ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر بیشترین و گل‌تپه با پنج درجه سانتیگراد زیر صفر، سردترین دمای استان را داشته‌اند.
موسوی یادآور شد: دمای کمینه هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته نیز چهار درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسیده است.

آخرین خبر همدان در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/hamedan_today